Kolekcje Bristo oraz Nutto marki Cersanit zdobyły tytuły „Perła Ceramiki UE 2013” w X jubileuszowej edycji konkursu kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Nagrodzone kolekcje zachwyciły jury klasyczną elegancją oraz oryginalnością.
W X edycji konkursu marka Cersanit zdobyła dwa tytuły „Perły Ceramiki EU 2013” w klasie standard dla kolekcji Bristo i Nutto w kategorii płytki na ściany i podłogi.
Jury konkursu, składające się z architektów, projektantów i dziennikarzy magazynu „Wokół płytek ceramicznych” doceniło w obu kolekcjach połączenie klasycznej elegancji z nowoczesnością i pięknem natury.
„Bristo i Nutto to jedne z najczęściej wybieranych kolekcji przez naszych klientów, gdyż obrazują piękno natury zaklęte w gresie. Powrót do natury jest od kilku lat popularnym trendem w światowym designie, będącym odzwierciedleniem pragnienia wykorzystywania w aranżacji wnętrz naturalnych materiałów, takich jak drewno i kamień. Nasze kolekcje to odpowiedź na tę właśnie potrzebę rynku. Tym bardziej cieszy nas fakt, że kolekcje Bristo i Nutto zostały zauważone i docenione nie tylko przez klientów, lecz również przez profesjonalne jury konkursu Perły Ceramiki UE 2013.” – powiedziała Renata Bartmańska, brand manager marki Cersanit.