FOKUS TV ujawnia swoje logo i hasło

Tagi:

„FOKUS TV Otwiera świat”, hasło nowej stacji telewizyjnej o profilu edukacyjno-poznawczym, ma za zadanie wprowadzić widzów w nowy interesujący świat. Uświadomić im, że oferta programowa FOKUS TV poszerza ich wiedzę, pobudza ciekawość, rozwija pasje, inspiruje i pomaga się zrelaksować. Logotyp stacji jest natomiast uniwersalnym, nowoczesnym i czytelnym znakiem, który w szybko zmieniającym się świecie jest stabilny i ponadczasowy.

Logotyp FOKUS TV składa się z następujących elementów: dominującej litery „F”, położonej w centralnej części znaku, skrótu „TV” umieszczonego w prawym górnym rogu, słowa „FOKUS” w dolnej części oraz kwadratowej ramki. Podstawowy logotyp występuje w wersji czarnej na białym tle. Pozostałe wersje mają białe logo i jeden z 4 kolorów tła – oliwkowe, fioletowe, czerwone i turkusowe. Kolory te stanowią zespół cech wizualnych marki.

Zarówno projekt logotypu, jak i hasło, stworzone zostały wewnątrz zespołu dedykowanego do obsługi kanału.

FOKUS TV to nowa telewizja o profilu edukacyjno-poznawczym. Jej start zaplanowano na 28 kwietnia 2014 roku. Właścicielem koncesji jest należąca do grupy kapitałowej ZPR spółka TV Spektrum, której prezesem jest Ewa Lampart.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu