Jakość obsługi w Vivusie nagrodzona przez klientów

Tagi:

Vivus.pl został pierwszym pożyczkodawcą, który zdobył Gwiazdę Jakości Obsługi. Wyróżnienie przyznawane jest firmom, zapewniającym najwyższy standard obsługi, a przyznają je sami klienci. W trwającym cały rok badaniu ankietowym brało udział 15 tysięcy respondentów.
Klienci Vivusa oceniali trzy obszary obsługi: jakość procesów, poziom satysfakcji oraz skłonność do rekomendacji usług. Pożyczkodawca we wszystkich kategoriach otrzymał wynik, który sprawił, że  jako jedyna firma z branży zakwalifikował się do grona laureatów.

Według Loukasa Notopoulosa, prezesa Vivus Finance, największym wyzwaniem w obsłudze klienta było zachowanie wysokiego standardu przy szybkim rozwoju firmy. – Rok temu mieliśmy sto tysięcy klientów, teraz mamy ponad pół miliona. Jednocześnie branża finansów online jest młoda i szczególnie wrażliwa na rekomendacje, dlatego utrzymanie poziomu obsługi dotychczasowych klientów było równie ważne, co  pozyskiwanie nowych.

Priorytetem w departamencie obsługi klienta Vivusa jest rozwiązanie problemu klienta, niezależnie od tego czego by on dotyczył. Notopoulos przyznaje, że zdarzają się też tematy niezwiązane z ofertą pożyczkową. – Dzwoniła do nas osoba z pytaniem o kurs hrywny ukraińskiej. Odpowiadamy też na pytania o lokalizację bankomatów albo jak dojechać z Dworca Centralnego na lotnisko – mówi. – Może stosując takie podejście konsultanci spędzają więcej czasu na rozmowie, ale dzięki temu klienci mają poczucie, że zależy nam przede wszystkim na rozwiązaniu ich problemu. Dzięki temu już w pierwszym pełnym roku działalności otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi.

Laureaci Gwiazdy Jakości Obsługi zostali wytypowani z bazy 42 tysięcy firm, które znajdują się na platformie Polskiego Programu Jakość Obsługi. Proces wyboru zwycięzców był kilkuetapowy. O przyznaniu godła zdecydowało badanie ankietowe przeprowadzone metodą CAWI. Na tej podstawie wyłoniono zwycięzców. Na uroczystej gali nagrody zostały przyznane 42 firmom.

Vivus jest największym polskim pożyczkodawcą online, który obsługuje ponad pół miliona klientów. Spółka oferuje pożyczki na okres do 30 dni, do kwoty 2,5 tys. zł, które są spłacane jednorazowo. Pierwsza pożyczka do 1200 zł dostępna jest za darmo. Pożyczkodawca sprawdza wiarygodność kredytową klientów w Biurze Informacji Kredytowej, trzech Biurach Informacji Gospodarczej oraz w systemie „Dokumenty Zastrzeżone”, prowadzonym przez Związek Banków Polskich. Posiada także własny system scoringowy, dzięki któremu ściśle kontroluje ryzyko pożyczkowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu