Provident z nową stroną korporacyjną

przez | 06/02/2014

Firma Provident, należąca do międzynarodowej grupy finansowej International Personal Finance, otworzyła nową, korporacyjną stronę internetową. Nowa witryna, dostępna pod adresem www.providentpolska.pl pełni funkcję informacyjną dla wszystkich zainteresowanych działalnością firmy w Polsce. Za kreację i wdrożenie serwisu www odpowiedzialny był zespół BrainJuice Interactive, działający w ramach BrainJuice Group.

Strona www.providentpolska.pl, została zbudowana w celu przedstawienia firmy jako wiarygodnej, przejrzystej i odpowiedzialnej spółki giełdowej, która oferuje swoim klientom produkty oparte na idei odpowiedzialnego pożyczania. Na nowej stronie znaleźć można informacje dotyczące historii instytucji i jej działalności biznesowej, wiadomości o odpowiedzialnym pożyczaniu i ofercie oraz stronę dotyczący działań Providenta związanych z odpowiedzialnością społeczną. Specjalnie dla inwestorów giełdowych powstał serwis relacji inwestorskich z bieżącymi notowaniami giełdowymi. Osoby zainteresowane aktualnościami i najważniejszymi wydarzeniami związanymi z firmą znajdą je w serwisie biura prasowego.

Na nowej stronie www.providentpolska.pl, w odróżnieniu od strony www.provident.pl, nie prowadzimy działań sprzedażowych. Strona powstała z myślą o wszystkich osobach, które szukają informacji o Providencie – dziennikarzach, inwestorach, liderach opinii, kandydatach do pracy. Zależało nam również na ułatwieniu kontaktu z naszą firmą poprzez formularz kontaktowy oraz forum dyskusyjne. – komentuje Karolina Łuczak, Koordynator ds. Projektów PR z Provident Polska S.A.

Za kreację, stworzenie i wdrożenie serwisu www odpowiedzialny był zespół BrainJuice Interactive, działający w ramach BrainJuice Group. Agencja opracowała architekturę strony, przygotowała kreacje oraz stworzyła animacje dla każdej z podstron serwisu.

BrainJuice Group skupia agencje wyspecjalizowane usługi w dziedzinie marketingu internetowego. Atutem grupy jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z kilku obszarów e-marketingu jednocześnie w ramach jednej organizacji, przy zachowaniu najwyższego poziomu wiedzy i umiejętności w każdym z tych obszarów.

W skład BrainJuice Group wchodzą:

  • BrainJuice Strategy – Konsulting strategiczny
  • House of Numbers – Dom badawczo-analityczny
  • Web Search Factory – Agencja SEM & SEO
  • BrainJuice Interactive – Agencja interaktywna
  • Future PR – Agencja Web PR
  • SalesMachines – Outsourcing działań sprzedażowych
  • Software Focus – zewnętrzny dział IT

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.