„Instant Buy” w magazynie „iN” na iPady

Wraz z drugim wydaniem wnętrzarskiego miesięcznika na tablety pojawiła się zapowiadana przez wydawcę funkcja „Instant Buy”, umożliwiająca inicjowanie zakupów w ramach aplikacji.

Lutowe wydanie magazynu „iN” właśnie pojawiło się w AppStore na iPady. Zgodnie z zapowiedziami wydawcy magazyn we współpracy z portalem Fabryka Form wprowadził funkcjonalność, umożliwiającą bezpośrednie dokonywanie zakupów produktów oglądanych w strefach „Butik” czasopisma.  Przy każdym z produktów prezentowanych w tych strefach wyświetla się dobrze znana użytkownikom sklepów online ikona koszyka, sugerująca możliwość zakupu.

Lutowe wydanie jest bardzo interaktywne: w wielu miejscach wydawca korzysta z funkcji automatycznego obrotu, by prezentować dodatkowe treści towarzyszące artykułom. Często są to pełnoekranowe galerie zdjęć prezentowanych w magazynie. Dzięki temu wnętrza ukazują się w pełnej swojej krasie, korzystając z doskonałego pełnoekranowego trybu prezentacji.

W numerze dużo uwagi poświęcono aktualnym trendom w urządzaniu wnętrz – aranżacjom łączącym czerń i biel oraz bardzo popularnym szarościom. Znalazły się w nim prezentacje czterech wnętrz  oraz artykuły o betonie architektonicznym, dywanach, kuchennych blatach, i akcesoriach do parzenia herbaty, a w dziale „Podróże” mały przewodnik po Sydney. Redakcja przybliżyła także czytelnikom sylwetkę polsko-holenderskiej projektantki Aleksandry Gacy oraz kultowe przedmioty – Panton Chair i gniecione kubki Roba Brandta. W magazynie znalazło się ok. 400 inspirujących fotografii, w tym 178 zdjęć produktów ze sklepów polskich i zagranicznych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu