Globalna kampania dla marki TENA od TBWA

Tagi:

Polski oddział agencji TBWA odpowiada za przygotowanie globalnej kampanii Seeing Beauty stworzonej dla producenta środków higienicznych – marki TENA należącej
do portfolio szwedzkiej firmy SCA Hygiene Products AB. Spoty telewizyjne, wyreżyserowane przez Guntrama Krastinga, reklamy prasowe i internetowe oraz materiały BTL zostały przygotowane na kluczowe rynki, w tym Polskę.

Hasło kampanii: TENA. Brings you closer pokazuje, że marka doskonale rozumie relacje łączące osoby starsze oraz ich opiekunów i chce ich wspierać w pielęgnowaniu tych więzi. TENA, tworząc specjalistyczne produkty, pomaga radzić sobie z codziennymi obowiązkami, aby opiekunowie i ich krewni mogli naprawdę cieszyć się wspólnymi momentami.

Polski oddział TBWA jest autorem kampanii dla marki TENA przygotowanej w języku angielskim na potrzeby lokalnych adaptacji. Agencja stworzyła spoty telewizyjne oraz KV, a także materiały prasowe, digitalowe i BTL. Autorem nakręconych w Republice Południowej Afryki spotów jest światowej sławy reżyser reklamowy – Guntram Krasting, za produkcję odpowiada Tango Production, a sesję zdjęciową przygotowało SHOOTME Photographers & Production.

TBWA odpowiedzialne jest również za adaptację kampanii w Polsce, Czechach i na Słowacji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu