Newspoint i Whites nawiązują współpracę

Newspoint i Agencja Whites nawiązały partnerstwo w zakresie swoich działań. Pierwsza ze spółek zajmuje się kompleksowym monitoringiem, analizami i zarządzaniem komunikacją, druga SEO oraz content marketingiem. Połączenie ich usług pozwala na tworzenie angażujących kampanii internetowych o dużym zasięgu i bardziej kompleksową ofertę dotyczącą zarządzania reputacją marek w sieci.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie zintegrowanych rozwiązań zarządzania

i monitorowania wizerunku marek w sieci, Newspoint i agencja Whites nawiązały porozumienie
w zakresie wzajemnej współpracy, rekomendacji przy prowadzonych projektach oraz sprzedaży usług. Łącząc tworzenie treści ze stałym monitoringiem, klienci będą teraz mogli sprawniej kontrolować proces dystrybucji swoich przekazów na portalach, forach, w social media a także mediach tradycyjnych.

– Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z Newspoint, gdyż monitoring marki w internecie wspiera i uzupełnia działania White Hat SEO i Content Marketingu, w których się specjalizujemy. Testowaliśmy różne rozwiązania dostępne na polskim rynku i to właśnie narzędzie Newspoint dawało najbardziej wartościowe wyniki – mówi Maciej Woźniak, partner zarządzający Whites.

– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają kompleksowej oferty monitoringu
i zarządzania wizerunkiem i komunikacją marek w mediach szukaliśmy partnera uzupełniającego nasze kompetencje. Wybór padł na Whites ze względu na bardzo dobre postrzeganie tej agencji przez klientów – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.

Prowadząca kompleksowy monitoring firma Newspoint, członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji (Association for Measurement and Evaluation of Communication, AMEC), funkcjonuje na polskim rynku jako marka od 2007 roku, a od lipca 2013 jej właścicielem jest Opoint AS. Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak LG Electronics, Siemens, Yves Rocher czy Red Bull.

Natomiast Whites to agencja White Hat SEO, oferująca od 2012 roku nie tylko pozycjonowanie,
ale także produkcję i dystrybucję treści w obszarze internetu (artykuły, infografiki, white papers czy materiały wideo). Jej klienci to między innymi: Sage, Rzetelna Firma oraz ING TFI.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu