„UNIQUE” – nowy tytuł wydawnictwa MURATOR SA

MURATOR SA powiększył swoje portfolio o nowy magazyn „UNIQUE”, poświęcony tematyce związanej z dobrami luksusowymi. Tytuł rozpowszechniany jest wyłącznie w dystrybucji bezpośredniej i trafia do wybranej grupy prenumeratorów „Dobrego Wnętrza”, „Żagli”, „ARCHITEKTURY-murator” i „Podróży”.

Grupę docelową „UNIQUE” stanowią ludzie zamożni, którzy wysoko oceniają swoją sytuację materialną i optymistycznie prognozują przyszłość. Magazyn kierowany jest do osób o dużej sile nabywczej, którzy są konsumentami produktów markowych i luksusowych, chętnie inwestują w swoje hobby, podróżują po całym świecie oraz przywiązują dużą wagę do wysokiej jakości produktów i usług.

W czasach kultury obrazkowej, krótkich newsów, postanowiliśmy stworzyć tytuł, który odpowie na potrzeby tych najbardziej wymagających. „UNIQUE” zrównoważy piękny obraz z pogłębionymi artykułami. Będzie oferował swoim czytelnikom treści dotyczące najlepszych manufaktur, najwyższej kultury i najbardziej wyrafinowanych smaków świata, generalizując, szeroko rozumianego luksusu – mówi redaktor naczelna „UNIQUE” Sylwia Bargieł.

Magazyn pisze o sztuce, kulturze, designie, dobrach konsumpcyjnych z najwyższej półki, najdroższych kurortach i nieodkrytych przez turystów miejscach, a także o najbardziej pożądanych samochodach świata.

„UNIQUE” ma nakład 10 tys. egzemplarzy, rozpowszechniany jest bezpłatnie wśród prenumeratorów „Dobrego Wnętrza”, „Żagli”, „ARCHITEKTURY-murator” i „Podróży”. W 2014 roku ukażą się trzy numery magazynu, objętość pierwszego wynosi 132 strony + okładka.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu