Przełom roku 2013 i 2014 to czas, w którym Internauci mogą na własne oczy zobaczyć pierwsze efekty wielomiesięcznej pracy zespołu specjalistów z Kei.pl. Nadeszło nowe – to idealne podsumowanie zmian, jakie zaszły u krakowskiego dostawcy usług hostingowych.
Pod koniec zeszłego roku w ręce użytkowników trafił nowy panel poczty elektronicznej oraz panel zarządzania domenami. Początek 2014 roku to inauguracja nowego serwisu internetowego marki, która stanowi preludium do dalszych zmian planowanych przez Kei.pl.
Nowa witryna marki łączy w sobie elementy wizerunkowe i e-commerce. Strona główna serwisu została zaprojektowana zgodnie z trendem „scrolling-site”. Duże fotografie z pewnością cieszą oko, a krakowski akcent w pełni oddaje jedną z misji marki – wspieranie wartościowych, lokalnych inicjatyw.
Gruntownie przebudowana została część serwisu realizująca cele sprzedażowe – począwszy od warstwy wyglądu, skończywszy na mechanizmach obsługujących realizację zamówień.
„Podczas projektowania nowej strony internetowej postawiliśmy sobie kilka celów – chcieliśmy, żeby była funkcjonalna, prosta w obsłudze i nowoczesna. Uprościliśmy proces zakupów, który dzięki funkcji koszyka pozwala na zamówienie wielu produktów w ramach jednej dyspozycji. Wraz z jego wdrożeniem uruchomiliśmy dodatkowe kanały szybkich płatności, nad których bezpieczeństwem czuwa PayU.” – mówi Magdalena Struzik, Koordynator Działu Marketingu Kei.pl
Za wygląd nowej strony oraz systemu poczty elektronicznej krakowskiego centrum danych odpowiedzialna jest agencja Good At.
Pod kryptonimem „Nadeszło nowe” kryje się także aktualizacja oferty. Zmiany dotyczą przede wszystkim serwerów dedykowanych, które zostały wzbogacone o dodatkowe serwery w ramach usługi dla resellerów. Zwiększony został również pakiet transferu wliczony w cenę serwerów dedykowanych.
Ponadto przebudowany został sposób prezentacji platform e-biznes – unikalnej usługi serwerów wirtualnych dostępnych tylko dla Klientów Kei.pl.
Aby dobrze uczcić nowości, marka uruchomiła szereg promocji, które mają zachęcić potencjalnych Klientów do umieszczenia projektów internetowych właśnie w jej centrum danych.