Libra Project podpisuje umowy z kolejnymi markami

Americanos, Mustang oraz Reporter Young otworzą swoje salony w Galerii Warmińskiej.  Wiadomo już, że najnowocześniejsze centrum handlowo – rozrywkowe w regionie, o wartości 100 mln euro, pierwszych klientów zaprosi o dwa miesiące wcześniej niż zakładano. Planowana data otwarcia to 5 września 2014 roku.

Salony Americanos i Mustang w Galerii Warmińskiej będą pierwszymi w Olsztynie. Ujawnieni właśnie najemcy znajdą się w gronie 170 punktów handlowo – usługowych. – Multibrandowy salon Americanos/Mustang zajmie powierzchnię 190 m2, monobrandowy Reporter Young – 64 m2. Wszystkie marki dostępne będą na poziomie 1. – informuje Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w spółce Libra Project, odpowiedzialnej za proces komercjalizacji olsztyńskiego obiektu.

Americanos to polski brand, który od 1992 roku skutecznie umacnia swoją pozycję na odzieżowym rynku. Nazwa firmy nawiązuje do historii jeansów, będącym głównym punktem oferty produktowej marki. Americanos, kojarzony z nurtem sportswearowym, proponuje zarówno artykuły z denimu, jak i niedenimowe. Kolejny z najemców, Mustang, to jeden z największych producentów odzieży jeans na świecie. Istniejąca od 1932 roku marka może się pochwalić produkcją pierwszych jeansów w Europie i pierwszych tego typu spodni w wersji damskiej. Oferta obejmuje dodatkowo kurtki, koszule, t-shirty, obuwie oraz akcesoria. Brand stale poszerzany jest o nowe licencje, jak Mustang Shoes, Mustang Bags, Mustang Belts&More, Mustang Leatherwear. Ostatnia z marek, Reporter Young, swoją ofertę kieruje do młodych indywidualistów, zapraszając ich do wspólnej zabawy z modą. Produkty sygnowane brandem są dostępne w ponad 120 salonach na terenie całej Polski. – Przy wyborze nowych lokalizacji kierujemy się specyfiką regionu, przesytem tudzież podażą na rynku oraz zapotrzebowaniem na dany produkt. Dodatkowo bierzemy pod uwagę wielkość obiektu oraz jego położenia przy innych hipermarketach, kumulujących duże ilości potencjalnych klientów. O podpisaniu umowy najmu z Galerią Warmińską zadecydowała rzetelność oraz kompetencja spółki zajmującej się komercjalizacją obiektu. Przy dalszych tego typu działaniach mamy gwarant sukcesu – mówi przedstawiciel najemców, Monika Rogińska – Stanulewicz.

Prace budowlane prowadzone w zaskakująco szybkim tempie nawet dla inwestora oraz komercjalizacja na finiszu. To bilans dla nowo powstającego olsztyńskiego obiektu na ponad siedem miesięcy przed otwarciem. Powierzchnia całkowita Galerii Warmińskiej to 116 675 m2, z czego 41 497 m2 stanowi powierzchnię handlową. Na dwóch kondygnacjach parkingowych znajdzie się 1200 miejsc. Do dyspozycji klientów obiektu zostanie oddanie 9 – ekranowe Multikino. Sale kinowe są już wybudowane.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu