e-Commerce Polska business mix – nowy projekt e-Izby w 2014r

Izba Gospodarki Elektronicznej w 2014 roku poszerza działalność szkoleniową i stwarza nowe możliwości networkingu dla swoich członków i branży e-commerce. Nowym projektem jest cyklem seminariów edukacyjnych skierowanych do sklepów online – „e-Commerce Polska business mix”.
W programie przewidziano 8 seminariów zawierających najistotniejsze zagadnienia służące rozwojowi biznesu e-commerce: Customer experience, e-legislacja, e-logistyka i dystrybucja, e-płatności, marketing online w e-commerce, oprogramowanie dla e-commerce, RTB, sprzedaż online.

„e-Commerce Polska business mix” powstał w odpowiedzi na głosy uczestników zeszłorocznej Szkoły e-Commerce Polska, które dotyczyły potrzeby pogłębienia wielu tematów poruszanych w trakcie warsztatów. Szeroko pojęta edukacja jest misją naszej organizacji, więc podjęliśmy decyzję o stworzeniu projektu spełniającego życzenie e-przedsiębiorców” – wyjaśnia Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor operacyjny biura Izby Gospodarki Elektronicznej

Każde spotkanie przygotowane będzie przez ekspertów e-Izby specjalizujących się w poszczególnych zagadnieniach. Zajęcia będą miały formę wykładów opartych na case studies przeplatanych pytaniami i rozmową z słuchaczami.  To stworzy niepowtarzalną okazję do nawiązania bezpośrednich relacji z prowadzącymi, pozyskania wartościowych kontaktów biznesowych oraz zapoznania się z aktualnymi trendami w e-commerce.

Pierwsze seminarium odbędzie się już 20 lutego. Dotyczyć będzie Customer Experience. Zajęcia rozpocznie blok „Dlaczego, gdzie i jak badać Customer Experience – CX jako element strategii handlu on-line” a poprowadzi go Zbigniew Nowicki z Bluerank/ opiniac.com. Dobrym praktykom pozyskiwania klientów dla sklepu internetowego przyjrzy się Marcin Piwowarczyk z Bold Agency. Natomiast o sposobach projektowania sklepu internetowego, żeby nie przeszkadzać klientom w zakupach opowie Borys Skraba z Bold Agency.

Po przerwie rozpoczną się zajęcia dotyczące umiejętnego łączenia doświadczeń użytkowników offline i online, które poprowadzi Bartek Niwiński z firmy hybris. Seminarium zakończy się szczegółowym omówieniem sposobów retencji i lojalizowania klientów, które omówi Andrzej Hamankiewicz z imerge.
Sponsorem seminarium Customer Experience jest firma Bold Agency, partnerem technologicznym firma Softhis. Wśród patronów medialnych znalazł się serwis Marketing przy kawie, eGospodarka.pl oraz evigo.pl

Zajęcia odbywać się będą w siedzibie e-Izby w Warszawie, ul. Mokotowska 1, 12 piętro Zebra Tower, sala konferencyjne BL. W poszczególnych seminariach może wziąć udział 50 osób. Dla członków e-Izby udział jest bezpłatny. Dla firm niezrzeszonych koszt uczestnictwa wynosi:

199 zł netto/osoba/seminarium – udział w min. 1 seminarium
99 zł netto/osoba/seminarium – udział w min. 4 seminariach
50 zł netto/osoba/seminarium – udział w cyklu 8 seminariów
Zgłoszenia będą przyjmowane tylko online – formularz znajduje się na stronie seminariów:
http://bm.eventy.ecommercepolska.pl/
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu