Skocz do treści
  • Kontakt
  • Kontakt

Szukaj

Najnowsze wpisy

  • Eksperci Httpool jako pierwsi na świecie uczestniczą w „Akademii TikTok”
  • Circlewise rozbudowuje międzynarodowy zespół w ramach biura warszawskiego
  • Raport Meetrics Q1/2021: Polski rynek e-reklamy wraca do formy po “szoku” z końcówki roku
  • MEWA nabyła firmę RS Kunststoff
  • MEWA otrzymała brązową statuetkę w konkursach Effie-Awards i BoB-Awards

E_misja, 6ix i Unique One tworzą agencję Unique Digital

  • by PRportal.pl
  • 23/01/2014
Tagi:6ix WoMM & Social MediaE_misja Interactive 360Grzegorz BonderMichał SiejakUnique One

Agencje E_misja Interactive 360, 6ix WoMM & Social Media i Unique One (dawna Linea Recta) łączą kompetencje tworząc agencję interaktywną Unique Digital.

Unique Digital zajmie się prowadzeniem kompleksowych działań interaktywnych, Social Media i WoMM dla marek obsługiwanych przez Unique One, agencji BTL, która od 13 lat działała jako Linea Recta Polska.

„Zakładamy, że tym, czego dziś potrzebuje marketer jest synergiczna obsługa we wszystkich istotnych kanałach komunikacji: od półki po media interaktywne. Takie spojrzenie jest filarem decyzji o naszej kooperacji i wspólnym budowaniu rozwiązań dla klientów. Naszym celem jest dostarczanie nie tyle pojedynczych narzędzi, co całych ich zestawów precyzyjnie odpowiadających procesom zakupowym. W takim spojrzeniu upatrujemy naszą siłę.” – mówi Michał Siejak, zarządzający E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media.

W 2013 roku współpracujące agencje osiągnęły przychody na poziomie 15 mln złotych.
„Naszą ambicją jest osiągnięcie przychodów wynoszących 22 milionów w 2014 roku. Wierzymy, że dzięki połączeniu kompetencji BTL i Interactive zdobędziemy nowe budżety.” – mówi Grzegorz Bonder (Unique One).

Unique One obsługiwała dotychczas m.in. Nestle Polska, Totalizator Sportowy, Polkomtel, L’Oreal, Makro. Wśród klientów agencji 6ix WoMM & Social Media oraz E_misja Interactive 360 znajdują się m.in. Bosch, CEDC, Herbapol, Open Finance, Polpharma, TIMEX.

Related

previous„Zdaniem Klienta” – nowy serwis w Contact Center Poczty Polskiej
nextNakręć film i wygraj 2,500 euro
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu

Neve | Powered by WordPress