Sprofilowane oferty wystawców po raz pierwszy na targach Dom Mieszkanie Wnętrze

Przed nami wiosenna edycja targów mieszkaniowych Dom Mieszkanie Wnętrze organizowanych przez redNet Media. Bogata oferta wystawców, atrakcje dla całej rodziny oraz dziesiątki tysięcy odwiedzających – tak było w poprzednich edycjach. W tym roku zapowiada się podobnie. Ale organizator nie poprzestaje na sprawdzonej konwencji, w tym sezonie zaskoczy zwiedzających kompletnie nowym spojrzeniem na prezentację ofert wystawców. 

Wśród olbrzymiej ilości niczym nie wyróżniających się imprez targowych, każda nowość na tym polu ma szanse spotkać się z dużym zainteresowaniem odbiorców. Do tej pory, każdy zwiedzający targi był pozostawiony zwykle sam sobie w obliczu bogatej i zróżnicowanej oferty wystawców, bez żadnego wsparcia czy doradztwa ze strony organizatorów targów. Firma redNet Media w ramach realizowanej strategii tworzenia nowych standardów i rozwiązań dla tej branży, postawiła w tym roku na zmianę dotychczasowej ekspozycji ofert, na kompletnie innowacyjną, opartą na pogłębionej relacji między zwiedzającym a wystawcą, tak aby obie strony odniosły korzyść z udziału w targach.

Twoje Inspiracje Mieszkaniowe

Od 2014 r. na targach Dom Mieszkanie Wnętrze zastosowany zostanie nowy projekt aranżacji przestrzeni: Inspiracje Mieszkaniowe. Ma on ułatwić zwiedzającym przemieszczanie się po targach dzięki specjalnemu podziałowi wszystkich ofert wystawców na poszczególne grupy.
I tak osoby szukające pierwszego samodzielnego mieszkania, oferty wybrane specjalnie dla siebie znajdą na stoiskach oznaczonych napisem „Mieszkanie na start”, rodziny z dziećmi
z kolei, znajdą oferty im dedykowane na stoiskach oznaczonych „Mieszkanie dla rodziny”.  Osoby szukające spokojnej lokalizacji na przedmieściach znajdą najwięcej ofert w strefie oznaczonej „Mieszkanie za miastem”. Organizator targów redNet Media pomyślał również
o często pomijanej, ale licznej grupie nabywców, osób, których dzieci opuściły już rodzinny dom i które teraz szukają nowego mieszkania odpowiadającego wyłącznie ich potrzebom. Oferty dla siebie znajdą oni na stoiskach z oznaczeniem „Gdy dzieci dorosną”. Osoby rozważające zakup mieszkań z segmentu premium o podwyższonym standardzie, oferty dla siebie znajdą w części oznaczonej „Unique space”. Dla wszystkich chcących skorzystać
z rządowego programu dopłat do mieszkań, przygotowano strefę „Mieszkanie dla Młodych”, gdzie zainteresowani znajdą oferty lokali spełniających wymogi tego programu.

Dodatkowo wszystkie grupy ofert zostaną podzielone wg. dzielnic, tak aby maksymalnie ułatwić zwiedzającym szybkie dotarcie do interesujących ich mieszkań.

Segregacja kluczem do sukcesu

Taki podział przestrzeni targowej jest efektem obserwacji, badań i ankiet przeprowadzonych w poprzednich edycjach przez organizatora targów. W wyniku tych analiz stwierdzono, że cena i lokalizacja nie są już jedynym i najważniejszym kryterium wyboru mieszkania. Ważny zaś jest styl życia i etap na którym znajdują się potencjalni nabywcy mieszkań. Organizator targów liczy, że szczególnie interesującym może okazać się dział z wystawcami biorącymi udział w programie rządowym „Mieszkanie dla Młodych”. W dziale MDM znajdą się więc oferty mieszkań dostosowane do limitów wyznaczanych przez program. Przypominamy: limit powierzchni nieruchomości wynosi w przypadku lokali mieszkalnych – maksymalnie 75 m² powierzchni użytkowej (lub 85 m², gdy nabywca wychowuje troje lub więcej dzieci).
W przypadku domów jednorodzinnych limit wynosi 100 m². Jeżeli nabywca wychowuje  troje lub więcej dzieci – limit zostaje zwiększony do 110 m².

Spełnienie oczekiwań wystawców 

Organizator targów przygotował również szczególne udogodnienia i innowacyjne rozwiązania dla wystawców, umożliwiając im w tym roku promocje swoich inwestycji równocześnie na targach jak i w internecie, m.in. poprzez tworzenie specjalnych profili na Facebooku.

Ponadto na targach deweloperzy będą mieli możliwość bezpośredniego spotkania osób zainteresowanych konkretnym mieszkaniem lub domem, co znacznie skraca czas na podjęcie decyzji dotyczącej zakupu.

W 2014 roku czekają nas dwie odsłony targów, wiosenna i jesienna. W pierwszym półroczu
z Inspiracjami Mieszkaniowymi będzie można zapoznać się w największych miastach Polski: Wrocław (1-2 lutego), Gdańsk (obejmujący całe Trójmiasto, 5-6 kwietnia), Poznań (10-11 maja), Kraków (17-18 maja) oraz Łódź (17-18 maja).

Więcej informacji o targach Dom Mieszkanie Wnętrze: na www.rednetmedia.pl

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu