Na Listonic w ostatnim czasie posypał się istny deszcz nagród. Już dwukrotnie doceniono kreatywność kampanii reklamowej Durex, realizowanej z Mobext Polska.
Efektywna kampania ze świetnym współczynnikiem klikalności daje twórcom ogromne zadowolenie. Jednak uhonorowanie kreacji reklamowej nagrodami w konkursach takiego kalibru jak MIXX Awards czy Mobile Trends Awards, to już wyższy poziom satysfakcji.
W konkursie MIXX Awards dla branży interaktywnej kampania Listonica i Mobext wygrała dla Reckitt Benckiser, właściciela marki Durex, nagrodę w kategorii Mobile/Apps/Tablets. Na Mobile Trends Awards Listonic zdobył laury za wykorzystanie marketingu mobilnego.
Kampania Durex w Listonic realizowana była w lutym i marcu 2013 roku w nawiązaniu do dwóch ważnych świąt: Walentynek i Wielkanocy. Reklamy dodawały się kontekstowo przy produktach spożywczych kupowanych przy okazji tych uroczystości. I tak np. reklama “Na deser nie tylko w kuchni” wyświetlał się po dodaniu do listy “bitej śmietany”, a klikalny tekst “zapragniecie jeszcze ostrzejszych doznań” dodawał się do listy zakupów przy “chrzanie”.
Ciekawe i zabawne teksty nie tylko zdobyły pozytywne recenzje u ekspertów zasiadajacych w jury konkursów, ale przede wszystkim podobały się użytkownikom aplikacji. Obydwie odsłony kampanii odbiły się echem w social media, a użytkownicy starali się znaleźć jak najwięcej słów, do których przyporządkowywały się reklamy.