Recman i Jack Wolfskin w Galerii Warmińskiej

Wiodąca polska marka oferująca unikalne kolekcje mody męskiej oraz niemiecki brand outdoorowy dołączają do grona najemców Galerii Warmińskiej. Jak informuje spółka Libra Project, proces komercjalizacji najnowocześniejszego centrum handlowo – rozrywkowego Warmii i Mazur dobiega końca. 

Oferta produktowa Recman obejmuje garnitury, marynarki, kurtki, płaszcze, koszule, swetry, bluzy, bieliznę, obuwie oraz akcesoria. Na rynku marka funkcjonuje od 1986 roku. Ponad 27 lat działalności to nie tylko powstanie sieci ponad 100 salonów z unikalnymi kolekcjami brandu. To także przemiana niewielkiego zakładu, w którym szyto spodnie jeansowe, w jednego z wiodących graczy na polskim odzieżowym rynku mody męskiej. W 2014 roku planowana jest ekspansja marki, zarówno w Polsce, jak i za granicą.  Obecnie Recman posiada 40 salonów firmowych oraz ponad 90 punktów partnerskich w kraju.  Jeden z kolejnych salonów franczyzowych zostanie otwarty w Galerii Warmińskiej. – Recman zajmie powierzchnię 90 m2 na poziomie 0. Będzie to pierwszy salon tej marki w Olsztynie – informuje Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w spółce Libra Project, odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu. – Przy wyborze lokalizacji kierujemy się potencjałem handlowym miejsca. Ten z pewnością widzimy w Galerii Warmińskiej. Obiekt zaoferuje wiele wiodących marek, przyciągających potencjalnych klientów– tak podpisanie umowy najmu komentuje Bartłomiej Wydra z Recman.

Kolejna z marek, która znajdzie się wśród najemców Galerii Warmińskiej, to Jack Wolfskin – wiodący dostawca funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie.  Firma, wywodząca się z Frankfurtu, została założona w 1981 roku. Obecnie oferta produktowa marki dostępna jest w 800 sklepach franczyzowych i w ponad 4000 punktów sprzedaży w Europie i Azji. W Polsce Jack Wolfskin posiada 6 salonów firmowych w dużych miastach oraz 78 pozostałych sklepów i stoisk.  Metraż punktów handlowych sygnowanych brandem Jack Wolfskin  waha się w granicach od 75 m2 do 700 m2.  – Franczyzowy salon w Galerii Warmińskiej zajmie powierzchnię 80 m2 i znajdzie się na poziomie +1 – mówi przedstawiciel najemcy, Krzysztof Brzeziński.

Zaskakująco dobre tempo prac budowlanych wskazuje na to, że Galeria Warmińska pierwszych klientów zaprosi wcześniej niż zakładano. Prawdopodobnie już od września 2014 roku do dyspozycji zostanie oddane 116 675 m2 powierzchni całkowitej, w tym 41 4497 m2 powierzchni handlowej. Galeria Warmińska zaoferuje klientom wiodące marki z kraju i świata, m.in.:  H&M, Reserved, Zara, New Yorker, Smyk Mega Store, Douglas, Deichman, Piotr i Paweł, Euro RTV AGD, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home and You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pretty One, , Pierre Cardin, , Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, , Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Apart, Kruk, Yes, Bijou Brigitte, Swiss, i wiele innych. Dodatkowo, w Galerii Warmińskiej znajdzie się 9-salowe Multikino z częścią kawowo – barową oraz klub fitness, sygnowany marką Kinetic. Na dachu natomiast powstanie parking z 1200 miejscami postojowymi.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu