Agencja El Padre zrealizowała kampanię „Concierge” w 100 punktach sprzedaży zlokalizowanych w 58 największych miastach w Polsce.
W godzinach o największym natężeniu ruchu, kiedy klienci czekali na obsłużenie przez sprzedawcę przeszkoleni promotorzy „Concierge” prowadzili obsługę przedsprzedażową tj. pytali klientów w jakiej sprawie pojawili się w punkcie Plusa, prezentowali najnowszą ofertę operatora, wręczali ulotkę zawierającą szczegóły oferty, odpowiadali na pytania dotyczące sprzętu i oferty, częstowali klientów cukierkami oraz przeprowadzali krótką ankietę.
Prowadzone działania są zgodnie ze strategią dbania o klientów realizowaną przez sieć Plus – podczas tej kampanii promotorzy „Concierge” pomagali i wspierali klientów podczas wzmożonego ruchu przedświątecznego.
Akcja została zrealizowana w terminie od 2 do 23 grudnia 2013 r. W części placówek promocja została przedłużona do 31 grudnia 2013 roku.
Agencja El Padre była odpowiedzialna za kompleksową organizację kampanii w tym za opracowanie szczegółowej koncepcji promocji, opracowanie harmonogramu kampanii, wybór punktów sprzedaży do akcji, zapewnienie i przeszkolenie promotorów, produkcję materiałów promocyjnych, logistykę materiałów, nadzór nad przebiegiem akcji, raportowanie.