Havas Worldwide Warsaw inwestuje w komunikację digital

Z początkiem stycznia do Havas Worldwide Warsaw dołączyło grono ekspertów w obszarze digital marketingu. Nowe osoby w agencji to Andrzej Jakubczyk, który objął stanowisko deputy creative directora, Michał Gąsior piastujący funkcję innovation directora, Bartosz Koj, który dołączył do agencji na stanowisko digital art directora i Adrian Serafin head of social media.

Dołączenie do Havas Worldwide Warsaw grona wyspecjalizowanych ekspertów zajmujących się komunikacją digital oznacza wzmocnienie aktywności agencji w tym obszarze. Za dalszy rozwój kompetencji digital jest odpowiedzialny Szymon Szymański, executive digital director. W planowaniu aktywności digitalowych będziemy się skupiać przede wszystkim na obszarze user experience, oferując możliwości unikalnej interakcji konsumenta z marką bądź produktem. Przy wykorzystaniu technologii dostępnych w dzisiejszym, cyfrowym świecie będziemy w stanie dostarczyć nową, unikalną wartość na rynku – powiedział Szymański.

Antoine Kolendowski, CEO Havas Worldwide w Polsce podsumował – Sprawne wykorzystywanie narzędzi i możliwości, jakie daje digital, to coraz częściej podstawa skutecznych kampanii. Dlatego bardzo mnie cieszy dołączenie do naszego grona osób, które doskonale rozumieją mechanizmy współczesnej komunikacji i pozwolą rozwijać naszą ofertę w zakresie komunikacji cross-media.

Z początkiem stycznia do działu digital agencji dołączyli także digital designerzy – Piotr Jakubowski (senior digital designer) i Justyna Zychalska (digital designer).

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu