Custom publishing jako coraz popularniejsze narzędzie PR i marketingu

Czy custom publishing jako narzędzie marketingowe i PR-owe czeka świetlana przyszłość? Czy warto wydawać na to pieniądze? Na te i inne pytania będziemy się starali odpowiedzieć podczas kolejnego spotkania PSPR O/Śląsk, które odbędzie się 16 stycznia 2014 r. o godz. 17:30 w Hotelu**** Diament w Katowicach, ul. Dworcowa 9. 

Każdy z nas niemal codziennie znajduje w skrzynce na listy kilka wydawnictw PR-owych, dostępne są także w sklepach, salonach samochodowych, na pokładach samolotów i w pociągach, w instytucjach kultury. Mają służyć zdobywaniu nowych klientów, budowaniu lojalności, zwiększaniu świadomości marki. Wydają je także duże firmy, jako narzędzie komunikacji wewnętrznej. Służą wówczas informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu, budowaniu kultury firmowej.

W trakcie spotkania porozmawiamy o narzędziach custom publishingu, w tym elektronicznych wydaniach magazynowych, ze zwróceniem uwagi na aplikacje tabletowe oraz przyszłości wydawnictw drukowanych w kontekście custom publishingu. Przeanalizujemy również kilka dobrych przykładów ze świata publikacji customowych. Goścmi spotkania będą: Ewa Stępniewicz, zarządzająca VIS Media Sp. z o.o. specjalizująca się w komunikacji zintegrowanej, członek zarządu Stowarzyszenia Prasy Firmowej, Monika Walczak, certyfikowany trener i coach, członek Stowarzyszenia Prasy Firmowej oraz Waldemar Szymczyk, Corporate Publishing Director w Imago Public Relations.

Według Waldemara Szymczyka custom publishing będzie się w Polsce rozwijał coraz bardziej dynamicznie, ponieważ coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę z siły tego narzędzia komunikacji. I wbrew wcześniejszym obawom, wydania papierowe nie tylko nie stracą na znaczeniu, ale ich siła oddziaływania wzrośnie. Stanie się tak dzięki możliwości wykorzystywania „gadżetów” elektronicznych i powiązaniu wydań papierowych z elektronicznymi. Nie bez znaczenia jest także coraz większa profesjonalizacja zespołów wydawniczych. Już dziś magazyny firmowe bywają ładniejsze graficznie i ciekawiej napisane niż klasyczne pisma.

Przygotowanie skutecznej komunikacji marketingowej to obecnie wielkie wyzwanie dla każdej organizacji. Marketerzy, jeszcze jak nigdy do tej pory, mają do dyspozycji olbrzymi wachlarz różnego rodzaju narzędzi, za pośrednictwem, których mogą dotrzeć do swoich odbiorców. Do najważniejszych należą: publikacje firmowe tj. gazety, biuletyny, raporty, a także video, serwisy internetowe, newslettery, czy media społecznościowe m.in. Facebook, Twitter i wiele wiele innych – mówi Monika Walczak i dodaje – Pytanie tylko czy ta obfitość jest dobrodziejstwem czy też udręką dla osób odpowiedzialnych za efektywną komunikację. Na to i wiele innych pytań dotyczących marketingu w mediach tradycyjnych (print) oraz nowoczesnych (Internet), odpowiemy na spotkaniu, które odbędzie się 16 stycznia.

Zgłoszenia uczestnictwa w spotkaniu przyjmowane są pod adresem d.adamska@polskipr.pl do dnia 15 stycznia. Więcej informacji nt. spotkania i zaproszonych gości można znaleźć na www.polskipr.pl. Partnerem naszych spotkań są Hotele Diament.  Spotkania odbywają się w Hotelu Diament Plaza Katowice, który jest komfortowym 4 gwiazdkowym hotelem położonym w centrum Katowic.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu