Codemedia realizuje kolejny etap kampanii „Duma Przedsiębiorcy” dla Idea Banku

przez | 27/12/2013

codemediaStartuje telewizyjna kampania „Duma Przedsiębiorcy”, przy realizacji której Idea Bank współpracuje z Codemedia SA. Kampania jest związana z akcją w ramach której Idea Bank pomaga promować swoje biznesy klientom prowadzącym mikrofirmy.

Kampania rusza 24 grudnia. Na jej potrzeby Idea Bank przygotował 2 spoty: bożonarodzeniowy i noworoczny, które będą emitowane w szerokim spektrum stacji telewizyjnych.

Pomysł akcji został opracowany przez Idea Bank i polega na pomocy w promowaniu biznesów mikroprzedsiębiorcom. Bank wspiera przedsiębiorców w promocji ich biznesów. W departamencie marketingu banku został stworzony specjalny, odrębny zespół, którego zadaniem jest realizowanie działań marketingowych dla takich klientów. Kampania telewizyjna jest podsumowaniem działań, jakie Bank może zaoferować swoim Klientom – jednoosobowym działalnościom gospodarczym.

Codemedia SA jest odpowiedzialna za zakup mediów na potrzeby kampanii (wraz z agencją Sales&More oraz departamentem marketingu i PR Idea Banku). Poprzednie etapy kampanii miały miejsce od maja do września br.

Codemedia jest od lutego 2011 r. notowana na warszawskiej giełdzie, na rynku New Connect. W październiku 2011 r. Codemedia połączyła się z domem mediowym Mediasense, rozszerzając swoje kompetencje z obszaru Internet i mobile także w kierunku telewizji. Do grupy Codemedia należą także m.in.: sieć afiliacyjna TradeTracker Poland oraz QUARTIC – firma dostarczająca rozwiązania z segmentu Programmatic Marketing – system Quartic On łączący inteligentny system personalizowanych rekomendacji, DSP, remarketing, system do automatycznego tworzenia i optymalizacji kreacji reklamowych oraz personalizowane e-mailingi.

W gronie klientów Codemedia znajdują się m.in. Polkomtel, TCHIBO Direct, TESCO, Gumtree, Maspex Wadowice (marki: Tymbark, Lubella, Kubuś, Tiger).