Harder&Harder i Creative Media teraz jako CreativeHarder Group

Mariusz Woźnicki i Maciej Bittner z Harder&Harder połączyli siły z Arturem Beckiem z Creative Media wspólnie tworząc zintegrowaną agencję 360st.

– Osiągneliśmy element synergii. Dzięki takiej konfiguracji kompetencji, możliwe jest realizowanie dowolnych projektów bez względu na zakres czy skalę skomplikowania. Propozycje CreativeHarder Group będą zawsze ściśle odpowiadać na potrzeby Klienta – Artur Beck, CEO Creative Harder Group.

CreativeHarder Group zajmuje się realizacją działań wchodzących w zakres marketingowej obsługi full service. Grupa istnieje na rynku od października 2012 roku i tworzy ją 5 wyspecjalizowanych zespołów: Creative Media, Harder&Harder, Harder&Harder Video, CMBroker, CMMarketing. Zespół został powiekszony do 30 pracowników. Grupa z sukcesem zrealizowała  launch napoju Roko (Zbyszko) i kontynuuje prace przy tym produkcie. Jej potencjał tkwi w integracji agencji eventowej, agencji interaktywnej, agencji BTL i butikowego brokera reklamowego.

Doświadzenie obydwu spółek pozwala na produkcję i realizację kampanii telewizyjnych, prasowych, radiowych i outdoorowych, kampanii internetowych, kampanii w mediach społecznościowych, SEO,  brokerowego zakupu mediów i organizację wydarzeń.

Do grona klientów CreativeHarder Group należą: Zbyszko, Union Investment, FM Bank, Browar Sulimar, Polski Lek, Agata Meble, Oceanic etc.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu