Rusza świąteczna kampania promocyjna Pasaży Tesco

1 Łukasz Kędzior, Pasaż Tesco, RMF FM

pasaz tescoW grudniu w Pasażach Tesco w całej Polsce zaplanowano przedświąteczne akcje promocyjne, które mają zachęcić klientów do zakupów. Działania są częścią kampanii budującej świadomość Pasaży Tesco.

Przed świętami Pasaż Tesco stawia na akcje promocyjne i wizerunkowe, które mają zachęcić klientów do odwiedzenia sklepów zlokalizowanych w Pasażach Tesco.

W dniach 14 i 15 grudnia odbędzie się Świąteczny Weekend Rabatów, podczas którego na klientów galerii czekają liczne promocje cenowe i oferty specjalne. Ponad 1000 sklepów zlokalizowanych w Pasażach Tesco w całej Polsce zaoferuje upusty cenowe sięgające do 50%. Oprócz akcji rabatowej klienci mogą liczyć na wyjątkową atmosferę zakupów – we wszystkich obiektach zamontowano dekoracje świąteczne, a w wybranych lokalizacjach odbędą się bożonarodzeniowe animacje dla dzieci. Akcja w pasażach będzie też komunikowana poprzez materiały POS oraz za pośrednictwem radia.

Działania wspiera kampania mediowa na antenie radia RMF FM. Współpraca obejmuje konkurs konsumencki „Przepis na świąteczny prezent”, w którym nagrodami są karty upominkowe na zakupy w sklepach i punktach usługowych w Pasażach Tesco. Zaplanowano działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży, które odwiedzą dziennikarze RMF FM.

Chcemy w pełni wykorzystać potencjał nadchodzących świąt Bożego Narodzenia i w tym szczególnym czasie zachęcić klientów do odwiedzenia naszych obiektów. Jesteśmy przekonani, że możemy być alternatywą dla dużych galerii i centrów handlowych – mówi Łukasz Kędzior Kierownik ds. Marketingu Centrów Handlowych Tesco.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu