Henkel klientem agencji IMAGINE

Łódzka agencja interaktywna IMAGINE kontynuuje nawiązaną w drugiej połowie br. współpracę z firmą Henkel, w ramach której przygotowała stronę internetową oraz materiały graficzne na potrzeby akcji promującej pasty Vademecum.

Nowa linia produktów z serii Vademecum ProVitamin jest promowana poprzez loterię, w której klienci po zakupie past Vademecum mogą wygrać jednego z dziesięciu białych iPhone’ów lub zestawy produktów do pielęgnacji jamy ustnej.

Aby wziąć udział w loterii promocyjnej należy jednorazowo zakupić dwie dowolne pasty Vademecum, zachować paragon oraz wypełnić formularz na specjalnej stronie internetowej: www.vademecum10dni.pl. Konkurs trwa 10 tygodni, a losowania nagród odbywają się co 10 dni.

Koncepcję graficzną loterii, key visual oraz stronę konkursową przygotowała agencja interaktywna IMAGINE. W warstwie wizualnej zostały podkreślone właściwości wybielające pasty Vademecum ProVitamin Whitening, natomiast nagrody w postaci 10 białych iPhone’ów nawiązują bezpośrednio do efektu wybielenia zębów, który można uzyskać już po 10 dniach od zastosowania wspomnianej pasty.

Loteria promocyjna jest prowadzona przez firmę ERGO MARKETING.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu