Polscy i światowi eksperci o reputacji w biznesie

1 Anders Lindberg, Elżbieta Anders, Maciej Wewiór, Piotr Kędzierski, Rolland Klein

mslgroupJuż 10 grudnia w Warszawie, podczas konferencji „BEZCENNA REPUTACJA”, eksperci ZBP, GPW, KGHM, Intel, Google, PKO BP oraz BNP Paribas podzielą się doświadczeniem w budowaniu i wykorzystaniu reputacji w biznesie, dyskutując z trzema światowej klasy praktykami w dziedzinie komunikacji. 

O rosnącym znaczeniu reputacji w biznesie słyszy się coraz częściej. Instytucje finansowe, organizacje biznesowe oraz przedsiębiorstwa dbają już nie tylko o swój wizerunek, ale rozpatrują go w szerszym kontekście społeczno-etycznym. Temu zagadnieniu poświęcona będzie konferencja „BEZCENNA REPUTACJA – chroni, mobilizuje, sprzedaje!”, która odbędzie się 10 grudnia 2013 roku w hotelu Hyatt w Warszawie.

Wartość reputacji w biznesie,jej wpływ na zdobywanie nowych kontraktów oraz nawiązywanie relacji będzie przedmiotem dyskusji z udziałem: doradcy prezesa GPW – Macieja Wewióra, Piotra Kędzierskiego, Dyrektora ds. Komunikacji Korporacyjnej w grupie KGHM oraz Elżbiety Anders, Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego PKO Banku Polskiego. Panel poprzedzi wystąpienie gościa specjalnego Rollanda Kleina’a, byłego szefa globalnej komunikacji Ericsson oraz DaimlerChrysler.

W części drugiej Krzysztof Pietraszkiewicz, Prezes Związku Banków Polskich, Michał Dżoga, Dyrektor Corporate Affairs na Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Intel oraz Agata Wacławik-Wejman, Dyrektor ds. publicznych i relacji rządowych Google Polska przedstawią przykłady jak wykorzystując siłę reputacji prowadzić relacje publiczne oraz współpracować z administracją rządową, aby obie strony mogły osiągać wymierne korzyści. Rozmowę tę poprzedzi prelekcja Andrew MacDougall’a – byłego szefa komunikacji i rzecznika Premiera Kanady, uczestnika szczytów najbardziej wpływowych państw świata grupy G8.

Trzeci panel rozpocznie prezentacja Andersa Lindberga – założyciela największej skandynawskiej agencji doradztwa komunikacyjnego, zatrudniającej w charakterze konsultanta m.in. byłego Premiera Szwecji. O tym, jak chronić reputację firmy podczas kryzysów w mediach społecznościowych opowiedzą: Arkadiusz Mierzwa, Rzecznik Prasowy NC+, Robert Moreń Dyrektor Biura komunikacji korporacyjnej PLL LOT S.A oraz Dorota Haller, Dyrektor Komunikacji BNP Paribas.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu