Jamel Interactive Sp. z o.o. Sp.J. dołącza do grona członków nadzwyczajnych IAB Polska

1 IAB Polska, Jakub Formela, Jamel Interactive

iabJamel Interactive to trójmiejska agencja interaktywna, której obszary specjalizacji koncentrują się wokół dostarczaniu efektywnych kreacji w zakresie spotów reklamowych, serwisów internetowych, kampanii online oraz działań w mediach społecznościowych.

W portfolio klientów znajdują się między innymi takie marki jak Grupa Allegro, Allianz, Ergo Hestia, HRS, ING TFI, KPMG, Grupa LOTOS, Meritum Bank, Grupa Nokaut, czy Red Bull.

Wstąpienie do IAB jest dla naszej agencji naturalnym krokiem w realizowanym od kilku lat konsekwentnym rozwoju Jamel Interactive.

Liczymy, że ścisła współpraca ze środowiskiem pozwoli na dzielenie się wiedzą i zdobywanie nowych doświadczeń. Chcemy również mieć wpływ na tworzone w IAB standardy dla branży interactive – powiedział Szef Jamel Interactive – Jakub Formela.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu