Po 3 latach milczenia w imponującym stylu powraca do telewizji Ibuprom Regular. Kolejny spektakularny spot spod ręki twórców z agencji Red8 komunikuje innowacyjność oraz niepodważalną siłę Ibupromu, która pomaga pokonać wszelkie przeszkody. Marka udowadnia tym samym, że nadal wyznacza trendy i pozostaje niekwestionowanym liderem polskiego rynku środków przeciwbólowych. Ibuprom Regular to największy wariant marki Ibuprom stanowiący 40% sprzedaży. Siła, energia, nowoczesność i dynamika to najważniejsze wartości marki.
Nowy spot bazuje na prostym i prawdziwym stwierdzeniu, że nagły atak bólu może zaprzepaścić i obrócić w ruinę wszystkie nasze plany. Cele nagle wydają się nieosiągalne, a my czujemy, że sprawy wymykają się nam z rąk, że na chwilę tracimy kontrolę. Na szczęście na ratunek przybywa lek przeciwbólowy o wyjątkowej sile – Ibuprom z inhibitorem COX – który pomaga odzyskać kontrolę, pokonać wszelkie przeszkody i dotrzeć do celu.
Reklama zdecydowanie wykracza poza polskie standardy komunikacji – nie tylko w branży farmaceutycznej. Filmowa narracja, szlachetny walor obrazu oraz spektakularne efekty specjalne rodem z kina akcji tworzą efekt finalny na poziomie hollywoodzkiego filmu katastroficznego. Poruszająca sekwencja rozpadającego się świata, pękającej na pół ulicy, wraz z fasadami budynków – symbolizująca rujnowanie planów bohaterki przez niespodziewany atak bólu – na długo pozostaje w pamięci. Zupełnie nową jakość współtworzy także sekwencja demo, w której zrezygnowano tu z klasycznego fantomu na rzecz ultranowoczesnej, niezwykle efektownej animacji plexus, która w spektakularny sposób demonstruje siłę, skuteczność i zaawansowanie technologiczne produktu.
W pracę nad spotem zaangażowany został sztab najlepszych specjalistów: za kreację odpowiadała agencja reklamowa Red8 Advertising (Jurek Przeździecki, Mirek Kulisz, Piotr Potorski), reżyserią zajął się Tadeusz Śliwa, produkcję zorganizował Garaż Miejsce Filmowe, postprodukcja to dzieło studia Platige Image (Konrad Kiełczykowski i Cezary Albiński), natomiast kompozycja muzyki oraz sound design to efekt pracy Ztudio (Paweł Betley).
Kampania wystartowała 17.11. w największych stacjach telewizyjnych. Od grudnia spot będzie zobaczyć można również przed seansami filmowymi w multiplexach. Przygotujcie się na silne wrażenia!
- Agencja: Red8 Advertising
- Creative Director: Jurek Przeździecki
- Copywriter: Mirek Kulisz
- Strategic Director: Piotr Potorski
- Client Service: Magdalena Grzesz
- Przedstawiciele klienta: Ewelina Kraskowska, Magdalena Kuklewska
- Produkcja: Garaż Miejsce Filmowe
- Producent: Anna Urzykowska
- Reżyser: Tadeusz Śliwa
- Operator: Wit Dąbal