Manufaktura z Żarówka PR i Marketing

Manufaktura rozpoczęła współpracę z agencją Żarówka PR i Marketing w zakresie obsługi public relations oraz doradztwa strategicznego i wizerunkowego. Do zadań agencji będzie należeć m.in. pełnienie funkcji biura prasowego Manufaktury, prowadzenie media relations, wsparcie medialne eventów, PR kryzysowy oraz działania w wybranych kanałach social media.

Nowym rzecznikiem Manufaktury została Joanna Napieraj-Berlińska, Dyrektor Generalny Żarówka PR i Marketing. Projektem z ramienia agencji będą zajmować się również Magdalena Majcherska, Agnieszka Wołowiec oraz Sylwia Kalinowska. Agencja została wyłoniona w wyniku przetargu.

Joanna Berlińska jest autorką licznych strategii marek, kampanii marketingowych i PR dla największych brandów w branży finansów i bankowości (m.in. Getin Bank, Getin Leasing, Expander Advisors, Bankowy Fundusz Leasingowy (Grupa PKO BP), emFinanse (grupa BRE Banku), Związku Firm Doradztwa Finansowego, Domu Kredytowego Notus; uczelni (m.in. Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Uniwersytet Medyczny w Łodzi); marek edukacyjnych (m.in. PONS, dzienniki elektroniczne Librus, Wydawnictwo Klett) oraz branży nieruchomościowej (m.in. Grupa Toya, Virako, Galeria Bawełnianka); wiceprzewodnicząca Rady Biznesu na Wydziale Filologicznym UŁ. Absolwentka studiów doktoranckich oraz Stosunków Międzynarodowych, a także Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu