Fratria na wyłączność sieciową z PixAd

1 Fratria, Jan Roszkiewicz, PixAd, wPolityce.pl, wSieci

pixadZ początkiem listopada do sieci reklamowej PixAd dołączyła spółka Fratria, wydawca popularnych serwisów o tematyce politycznej, gospodarczej i kulturalnej. PixAd współpracuje z tymi serwisami na wyłączność sieciową.

Spółka Fratria jest właścicielem takich serwisów jak wPolityce.pl, wSieci.pl, wGospodarce.pl, wSumie.pl, wNas.pl. Współpraca z PixAd polega na oferowaniu wszystkich standardowych form reklamowych (display) jak również formy In-Image (reklama emitowana na zdjęciach) z dopasowaniem nie tylko do kontentu witryny, ale również z kontekstowym dopasowaniem do treści zdjęcia.

Serwis wPolityce.pl jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się portali społeczno-politycznych w Polsce. Według IMM serwis wPolityce.pl jest najbardziej opiniotwórczym portalem (dotyczy ilości cytowań w miesiącu maju 2013 r.). W portalu wGospodarce.pl, o tematyce gospodarczo-ekonomicznej, są zamieszczane zarówno materiały redakcyjne, jak i informacje PAP. Serwis wNas.pl zawiera aktualne treści dotyczące życia kulturalnego. Serwis wSumie.pl to portal horyzontalny, którego zawartość obejmuje szeroką tematykę z różnych dziedzin. Znajdują się tam stałe pozycje tematyczne, takie jak Wiadomości, Sport, Gospodarka, Świat, Kultura, Rodzina, Program Telewizyjny oraz Czat. Serwis wSieci.pl to portal opiniotwórczego tygodnika wSieci, który skupia się na dziennikarstwie śledczym, tekstach polemicznych, gospodarce, ekonomii oraz tematach społecznych. Strona jest aktualnie nie tylko atrakcyjnym narzędziem promującym tygodnik, ale też dopełnia gazetę dodatkowymi artykułami.

Miesięcznie serwisy generują ponad 17 mln odsłon i posiadają ponad 1,7 mln UU.

Bardzo cieszymy się na współpracę ze spółką Fratria. Serwisy należące do tej grupy dają nam jeszcze większe możliwości jakie możemy zaoferować naszym klientom. Serwisy te wzmocnią nie tylko nasze pakiety tematyczne i zasięgowe ale również pozwolą na prowadzenie akcji niestandardowych zwłaszcza przy wykorzystaniu reklamy emitowanych na zdjęciach” – komentuje Jan Roszkiewicz, dyrektor zarządzający siecią PixAd.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu