JOKER – nowy pakiet reklamowy Polskiego Radia, TIME i Agory

1 Agencja Reklamy Polskiego Radia, Grupa Radiowa TIME, pakiet JOKER, Radiowe Doradztwo Reklamowe, TRÓJWYMIAR PR

joker13. listopada Agencja Reklamy Polskiego Radia, Grupa Radiowa TIME oraz Radiowe Doradztwo Reklamowe rozpoczynają sprzedaż nowego produktu reklamowego – pakietu JOKER.

Pakiet JOKER tworzą stacje Polskiego Radia – Jedynka, Trójka i Czwórka, wchodzące w skład pakietu TRÓJWYMIAR PR, a także stacje wchodzące w skład oferty TOTAL TIME, czyli sieci ESKA, Eska ROCK, WAWA, osiem stacji  Radia PLUS i Radio VOX FM oraz pakiet AGORA SIEĆ – Złote Przeboje, Tok FM, Roxy FM i Blue FM.

JOKER jest planowany jednocześnie we wszystkich wymienionych stacjach i jest dedykowany klientom, realizującym kampanie reklamowe o zasięgu ogólnopolskim. Połączenie stacji Polskiego Radia, Grupy Radiowej Time i Agory gwarantuje wyjątkowo szeroki zasięg kampanii. W wielu grupach docelowych JOKER jest najsilniejszym produktem radiowym na rynku.

Dla przykładu według ostatnich wyników badania Radio Track zasięg dzienny w dni powszednie wśród wszystkich respondentów JOKERA wynosi 37,4%, a pakietu RMF 3D – 33,9% (fala: sierpień–październik 2013).

Atutem pakietu JOKER są również niskie koszty dotarcia w wielu grupach docelowych. Wśród wszystkich respondentów, objętych badaniem Radio Track, CPP JOKERA (dni powszednie, 6:00-20:00, fala: sierpień-październik 2013) wynosi 2 172 zł, a CPP pakietu RMF 3D jest wyższe o 13,9%.

JOKER daje możliwość dotarcia do blisko 11,4 miliona konsumentów codziennie od poniedziałku do piątku. Dla porównania stacji wchodzących w skład pakietu RMF 3D słucha w dni powszednie 10,3 mln osób – blisko 1,1 mln mniej niż nowego pakietu Agencji Reklamy Polskiego Radia, TIME S.A. i Radiowego Doradztwa Reklamowego (estymacja na populację, dni powszednie, fala: sierpień-październik 2013).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu