I wszystko staje się prostsze – wystartowała nowa kampania TEEKANNE

Po filiżance aromatycznej herbaty nawet trudne tematy i wydarzenia wydają się prostsze i łatwiej je zaakceptować – takie wnioski nasuwają się po obejrzeniu lekkiego i zabawnego spotu reklamowego marki TEEKANNE. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, promująca pięć nowych smaków TEEKANNE.

Historia, opowiadana w reklamie TEEKANNE, toczy się niezwykle wartko, prowadząc – wydawałoby się – nieuchronnie do katastrofy. Oto córka przedstawia rodzicom swojego chłopaka (kamera pokazuje niedbale rozpartego na sofie długowłosego młodzieńca, z rękami pełnymi  tatuaży) oraz prezentuje ich przyszłą wnuczkę (spory ciążowy brzuszek wskazuje, że już niebawem pojawi się ona na świecie). Co więcej – „rozmowa” toczy się w bardzo nowoczesnych realiach  przez skype’a. Zdezorientowani rodzice patrzą na siebie w osłupieniu. I gdy wydaje się, że ich zdziwienie przejdzie w szok, do akcji wkracza on – kultowy brand Hero – przystojny Pan Czajnik. Podsuwa rodzicom pyszną herbatę TEEKANNE  i nagle… wszystko wydaje się prostsze. Na twarze rodziców wraca uśmiech, może nie szeroki, ale pełen zrozumienia i aprobaty.

Opowiedziana przez TEEKANNE historia pokazuje, że reklama herbaty może z powodzeniem bazować na lekkim przymrużeniu oka i zabawnym dialogu z konsumentem. – Ma wciągnąć go w swój świat i pokazać pozytywne aspekty spraw, z pozoru wcale nie najłatwiejszych. Nowoczesność, bycie blisko naszych odbiorców w ważnych dla nich chwilach, radość życia, optymistyczne przesłanie – to wartości, które chcemy, by były kojarzone z naszą marką – mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska.

30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne emitowane będą w największych ogólnopolskich stacjach TV. Elementem, zmieniającym się w reklamie, będą kolejni jej „bohaterowie” – pojawi się 5 nowych smaków herbat TEEKANNE:Orange & Ginger, Sencha Royal, Green Tea Ginger – Lemon, Black Tea Black Currantoraz Black Tea Black Lemon with vitamin C.

Start Kampanii: 11 listopada 2013

Spot został przygotowany przez JERKfilms, planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Maxus. Za działania PR odpowiada GRUPA 365NET.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu