El Sol powraca do telewizji z nowym spotem! 1 listopada pod hasłem „El Sol – słońce, muzyka, dobre wino” rozpocznie się niemalże dwumiesięczna kampania marki, sponsora El Sol Salsa Festival. Klipy emitowane na antenie kanałów należących m.in. do Grupy TVN, wspierają również rozbudowane działania BTL.
Kampania została zaplanowana w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach telewizyjnych, w tym oprócz TVN, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, także Comedy Central, Comedy Central Family, ale kino+, Planete+, TV.Disco, MTV Polska, Canal+ sport i nSport.
Ponownie głównym bohaterem spotu jest słońce, nierozerwalnie związane z marką El Sol, dzięki któremu dojrzewają najbardziej soczyste winogrona, dające słodkie wino o przyjemnie łagodnym smaku, pełnym optymistycznych nut.
Fabuła 15 i 30 sekundowych klipów ukazuje malowniczą hiszpańską winnicę, której owocowe krzewy porastają urokliwe wzniesienia. Gdy rozbrzmiewająca w oddali muzyka, towarzysząca pracownikom podczas zbiorów, niespodziewanie zacina się w powtarzające: „El El El El El El…”, wszyscy przerywają pracę. Zniecierpliwiony mężczyzna pośpiesznie wspina się na szczyt, aby przywrócić płynne dźwięki, które wraz z promieniami słońca tworzą idealne warunki do powstania dobrego wina.
„Celem kampanii jest emocjonalne, ale z jednoczesnym, tak charakterystycznym dla marki poczuciem humoru podkreślenie, że El Sol to niekwestionowany mistrz południowych klimatów i południowego stylu życia, który dostarcza radość i pozwala wydobyć z każdego dnia pełnię smaku” – mówi Zuzanna Kaczanowska, Brand Manager Wines, Ambra S.A.
Kampania potrwa do 31 grudnia, a aktywności telewizyjne połączone są z szeroko zakrojonymi działaniami w punktach sprzedaży, wykorzystującymi unikalne materiały POS. W sezonie zimowym produkty otrzymają wsparcie w postaci m.in. listwy półkowej z grafiką, zawieszki – cenówki na butelkę, pankarty na stojaku, brandowanych standów kartonowych i przekładek paletowych, jak również nowoczesnych shelpstopperów dźwiękowych oraz w wersji z ekranami.
Projekty materiałów graficznych, w tym również nowy layout key visuala marki opracowała agencja WALK Promotion. Pomysł i koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja reklamowa PZL, a produkcję nagrania zrealizowało Papaya Studio. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio firma Ambra S.A, dystrybutor win El Sol. Działania wspiera również komunikacja public relations, prowadzona przez agencję Kuźnia PR.