Royal Ad – nowa sieć reklamowa debiutuje na rynku

W październiku br. powstała nowa sieć reklamowa Royal Ad, skupiająca witryny internetowe docierające precyzyjnie do konsumentów dóbr luksusowych. To pierwsza taka oferta na rynku.

Royal Ad to sieć stworzona z myślą o potrzebach reklamowych producentów i dystrybutorów towarów ekskluzywnych. Firma zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mobile, mailing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas elitarnych wydarzeń, jak gale biznesu, sztuki, mody.

W Radzie Nadzorczej Royal Ad zasiadł Marcin Woźniak, reprezentujący fundusz inwestycyjny Knowledge Hub, od 14 lat związany z branżą online. Prezesem Zarządu został Marcin Rupiński, działający w reklamie internetowej od ponad 12 lat, wcześniej związany z Goldbach Audience (poprzednio ARBO Interactive).

Za obsługę klientów agencyjnych oraz ich budżetów reklamowych odpowiada Jan Domański od ponad 8 lat zajmujący się reklamą internetową, ostatnio wspierając zespół PixAd. Portfolio rozbudowuje Maja Janicka, zajmująca się do niedawna social media w jednej z londyńskich firm.

„Segment dóbr luksusowych w Polsce przeżywa obecnie okres prosperity, wykazując silny wzrost pomimo kryzysu gospodarczego. Pojawia się coraz więcej ekskluzywnych marek, rośnie liczba zamożnych Polaków. Firmy dostrzegają konieczność precyzyjnego dotarcia do swojej grupy docelowej. Nie chcą serwować reklam prestiżowych produktów w przeciętnych serwisach bądź tam gdzie docelowy użytkownik jest rozproszony – co wbrew pozorom dzieje się na portalach powszechnie uznawanych za premiowe.” – mówi Marcin Woźniak.

„Oferta Royal Ad jest odpowiedzią na potrzeby rynku, na którym brakowało właściwej propozycji dla wymagających producentów dóbr luksusowych. Proponujemy reklamę w prestiżowych witrynach docierającą do potwierdzonych konsumentów. Wiemy, że wizerunek marki luksusowej musi być kompletny, również jeżeli chodzi o promocję.” – mówi Marcin Rupiński.

Obecnie spółka współpracuje z ponad 70 witrynami internetowymi, pogrupowanymi w kilku kategoriach tematycznych: Luksus, Biznes, Sztuka, Pasja, Nieruchomości i Turystyka, Technologia. Wszystkie charakteryzują się wysokim standardem technologicznym i edytorskim oraz skupiają użytkowników Premium o dużym potencjalne zakupowym. Klienci mają możliwość reklamowania się m.in na stronach: Business Centre Club  (bcc.org.pl), Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej (bpcc.org.pl), czy też w witrynach traktujących o ekskluzywnych aukcjach dzieł sztuki (artinfo.pl, rynekisztuka.pl)

Royal Ad to także niestandardowe możliwości promocyjne. Firma umożliwia klientom zorganizowanie działań promocyjnych przy okazji  wydarzeń angażujących elity, jak gale biznesu, czy turnieje golfowe. Dopełnieniem oferty jest reklama prasowa w wybranych tytułach docierających wyłącznie do potwierdzonej grupy konsumentów dóbr luksusowych – kadry zarządzającej, właścicieli firm, ambasadorów.

„Powołaliśmy do życia pierwszą na rynku sieć reklamową pozwalającą w dobrym stylu dotrzeć do konsumentów zamożnych. Przykładamy wielką wagę do wizerunku klientów, dostarczając im spójne z nim rozwiązania marketingowe. Już teraz widząc reakcje firm, wiemy, że idea Royal Ad jest również ich ideą.” – dodaje Marcin Rupiński.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu