Jet Line aktualizuje cenniki i szuka okazji do przejęć na rynku OOH

przez | 24/10/2013

jet lineJet Line Sp. z o.o. Sp. k., firma z branży reklamy zewnętrznej, wprowadza nowe cenniki produktów i usług projektowo – produkcyjnych i planuje rozwój sieci Motorway 12×4 m.

Jet Line aktualizuje cenniki  nośników reklamowych i usług projektowo – produkcyjnych. Nowe ceny oferowanych przez firmę produktów oraz usług będą wyższe od dotychczasowych średnio o 12%. Zmiana cennika jest podyktowana przede wszystkim potrzebą uwzględnienia realnych kosztów, dotyczących utrzymania Motorway 12x4m, ogólnopolskiej sieci nośników frontlight 12x4m.

– Nowe ceny są stosunkowo niewielką korektą. Uważnie analizujemy sytuację rynkową, w tym dane publikowane przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej i nie bagatelizujemy ograniczeń wydatków na reklamę, w tym out of home, przez marketerów. Wyniki Jet Line są efektem przyjętej strategii rozwoju, opartej o trafnie sprofilowany produkt czyli sieć Motorway 12×4 m i  uzupełniające ją nośniki miejskie, ale urealnienie cen jest potrzebne. Pozwoli nam to planować kolejne inwestycje i optymalizować aktualną sieć nośników. Poza budową własnych konstrukcji, rozważamy zakup odpowiadających nam sieci nośników, zgodnych z naszą strategią rozwoju portfolio produktów  – mówi Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający Jet Line.

Sieć Motorway składa się z  337 powierzchni formatu 48 m. kw. (12×4 m to największy format klasycznego outdooru), mieszczących się przy trasach o największym natężeniu ruchu. Firma jest drugim co do wielkości operatorem nośników frontlight 12×4 m w Polsce, właścicielem 32,3 % wszystkich tego typu konstrukcji.

Nośniki 12×4 m są flagowym produktem w ofercie firmy, uzupełnianym w miastach nośnikami mobilnymi (MobiJet i JetBike) oraz Wielkim Formatem. W tym roku spółka Jet Line powołała własny Dział projektowania, który wraz z Działem produkcji oferuje kompleksową obsługę produkcyjną firm w zakresie poligrafii wielkoformatowej, montażu i realizacji nietypowych zleceń.