Firma Goodyear rozpoczęła kampanię reklamową przygotowaną na sezon zimowy. Jest to połączenie kampanii wizerunkowej i produktowej, opartych na haśle „Made to feel good”, które w Polsce towarzyszy Goodyearowi od początku bieżącego roku.
„Zimowa kampania Goodyeara koncentruje się na emocjach towarzyszących podróżowaniu i zwraca uwagę na znaczenie wysokiej jakości opon dla większego komfortu jazdy. Poprzez oparcie komunikacji na haśle «Made to feel good» chcemy podkreślić, że kwestia wyboru opon ma ogromne znaczenie, nie tylko dla bezpieczeństwa, ale i przyjemności z jazdy” – mówi Konrad Perz, Manager marki Goodyear w Grupie Goodyear Polska.
Zimowa akcja to połączenie kampanii wizerunkowej i produktowej. W telewizji przed wybranymi programami są emitowane 15-sekundowe spoty wizerunkowe oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie, w których promowane są opony Goodyear UltraGrip 8 Performance. Reklamy można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Spoty telewizyjne są wspierane kampanią w internecie. Składają się na nią bannery promujące oponę UltraGrip 8 Performance umieszczone na stronach m.in. o tematyce motoryzacyjnej i biznesowej oraz kampania w wyszukiwarkach internetowych.
Spoty TV oraz bannery internetowe zostały przygotowane przez regionalną agencję Leo Burnett z Niemiec. Lokalną adaptację ww. materiałów wykonała agencja GPD. Zakupem mediów zajął się Universal McCann.
Zimowa kampania to kontynuacja nowego pozycjonowania marki Goodyear, które pozwala firmie zerwać z tradycyjną reklamą oraz ze standardowymi działaniami komunikacyjnymi w branży oponiarskiej. Producenci przeważnie koncentrują się na informacjach technicznych o oponach, takich jak: droga hamowania, efektywność paliwowa czy przyczepność. Kampania oparta na haśle „Made to feel good” oznacza pozostawienie informacji technicznych w tle przekazu i skupienie się w komunikacji na ogólnych wrażeniach z podróży. Pozwala to także prowadzić działania promocyjne na szerszą skalę, za pośrednictwem większej liczby kanałów mediowych.
Spot reklamowy można pobrać pod linkiem: http://www.alertmedia.pl/Spot Goodyear.zip
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 52 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 69 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.