Rewolucja w biznesie dzięki IT. Trwa IBM Smarter Analytics Forum w Sopocie

1 Bartosz Strożek, Ewelina Jurczak, IBM Smarter Analytics Forum, Luxoft

luxoftSezon jesienny to okres wzmożonego ruchu w obszarze konferencji biznesowych. Jednym z ciekawszych wydarzeń odbywających się w tym czasie w Polsce jest odbywająca się w dn. 22-23 października konferencja Smarter Analytics Forum, organizowana przez IBM w Sopocie. Skupia ona przedstawicieli najbardziej liczących się firm w Polsce, ale także autorytety ze świata polityki i nauki. Gościem specjalnym wydarzenia jest Grzegorz Kołodko, były wicepremier i minister finansów w rządzie RP.

IBM Smarter Analytics Forum 2013 to okazja do zapoznania się z najnowszymi i najbardziej innowacyjnymi trendami w obszarze analityki biznesowej. Jest ono również cennym źródłem wiedzy na temat organizacji zorientowanych na zarządzanie danymi we współczesnej gospodarce.

Wydarzenie otworzył wykład prof. Grzegorza Kołodko, który zwrócił w swojej prezentacji uwagę na rozwój biznesu w Polsce i znaczenie współczesnych technologii w skutecznej optymalizacji procesów analitycznych. Dużym zainteresowaniem pierwszego dnia cieszyły się również wystąpienia poświęcone systemom optymalizującym procesy marketingowe i sprzedaży.

Coraz większą uwagę w biznesie, zwłaszcza branży finansowej, turystycznej czy telekomunikacyjnej, przykłada się do narzędzi do motywowania sił sprzedaży z rodziny ICM/SPM. Podczas Smarter Analytics Forum już w środę, 23 października, opowiadać będzie o nich Bartosz Strożek, ICM/SPM Principal Consultant w Luxoft.

We współczesnym świecie zdominowanym przez wirtualną rzeczywistość informacje o tym, jak wykorzystywać informatykę w biznesie są bardzo cenne dla rozwoju firmy. M.in. tego dotyczyło wystąpienie Marka Rucińskiego z IBM, którego głównym tematem było wykorzystywanie analityki w społecznościach biznesowych.

– Wszyscy wiemy, ze w dobie powszechnej informatyzacji nie możemy stać obok społeczności budowanych w sieci. To jest część naszej rzeczywistości. Część, która stanowi bardzo ważny aspekt prowadzenia biznesu, zwłaszcza w kontekście budowania pozycji i wizerunku firmy – mowi dr Ewelina Jurczak z Luxoft Poland.

Konferencja Smarter Analytics Forum poświęcona jest szeregowi zagadnień w obszarze optymalizacji biznesu. W najbliższej przyszłości sukces będą odnosić te organizacje, które umiejętnie zbudują przewagę konkurencyjną poprzez wykorzystanie analityki w kluczowych procesach decyzyjnych i operacyjnych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu