Nowe kontrakty serwisowe Juniper Networks w Avnet już od listopada

przez | 17/10/2013

avnetAvnet Sp. z o.o., autoryzowany dystrybutor Juniper Networks na rynku polskim, wprowadza do oferty kolejny rodzaj kontraktów serwisowych dedykowanych rozwiązaniom Juniper Networks. W stosunku do pozostających nadal w ofercie serwisów producenckich J-Care, nowe kontrakty różnią się m.in. tym, że pomoc techniczna jest świadczona również w języku polskim, serwisy o krótkim czasie reakcji (tzw. „same day”) są dostępne praktycznie w całej Polsce, usługi będą wykonywane w miejscu instalacji (tryb on-site).

Wprowadzenie do oferty nowych, atrakcyjnych dla Partnerów Handlowych kontraktów serwisowych stalo się możliwe dzięki trójstronnemu porozumieniu pomiędzy Avnet a IBM i Juniper Networks. Na mocy tego porozumienia wycena i zamawianie kontraktów będzie możliwe wyłącznie za pośrednictwem Avnet, natomiast usługi świadczyć będzie świetnie w tym zakresie przygotowana organizacja serwisowa IBM – 9 centrów serwisowych, kilkudziesięciu inżynierów sieciowych, wieloletnie doświadczenie na rynku.

Klienci posiadający rozwiązania Juniper Networks zakupione w kanale dystrybucyjnym Avnet oraz obsługujący ich integratorzy będą mieli do dyspozycji pomoc techniczną w języku polskim dostępną 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. Będą mogli liczyć na wsparcie w miejscu instalacji (tryb on-site) oraz na szybką wymianę wadliwych urządzeń lub części do nich.

Nowy rodzaj kontraktów serwisowych będzie dostępny w Avnet od dn. 4 listopada 2013 r.

„Stworzenie i dystrybucja nowego rodzaju serwisów jest odpowiedzią na rosnące wymagania ze strony rynku. Klienci oczekują dziś szybkich i skutecznych reakcji na zgłoszenia serwisowe, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że urządzenia aktywne oraz zabezpieczenia są kluczowe dla efektywnego wykorzystania pozostałych obszarów infrastruktury IT w instytucjach i przedsiębiorstwach” – mówi Mateusz Fligier, Business Development Manager Networking Security & Unified Communication w Avnet Sp. z o.o. „Jesteśmy przekonani, iż wprowadzenie do oferty nowego rodzaju serwisów ułatwi nam nawiązanie współpracy z kolejnymi Partnerami Handlowymi oraz rozwinięcie współpracy z aktualnymi. Jako wieloletni, wiodący dystrybutor IBM z wartością dodaną, nie mamy też wątpliwości co do fachowości  i rzetelności usług świadczonych przez organizację serwisową IBM”.