Grzegorz Trojan w Dziale Sprzedaży Agencyjnej TIME S.A.

1 Grzegorz Trojan, Testa Communications, Time

timeTIME S.A. stawia na doświadczenie – do Działu Sprzedaży Agencyjnej dołączył Grzegorz Trojan, obejmując stanowisko Key Account Executive. Będzie odpowiadał za współpracę z domami mediowymi.

W Dziale Sprzedaży Agencyjnej TIME S.A. (Radio ESKA, Eska ROCK, WAWA, VOX FM, Plus) Grzegorz Trojan zajmie się obsługą domów mediowych w zakresie sprzedaży wszystkich produktów standardowych i niestandardowych, znajdujących się w portfolio spółki.

Grzegorz Trojan od 1999 roku był związany zawodowo ze spółką Eurozet, gdzie pełnił kolejno funkcje starszego doradcy ds. planowania radia, a potem specjalisty ds. promocji i opiekuna marek Planeta FM, Chilli Zet i RRM. W trakcie trzynastoletniej współpracy ze spółką odpowiadał m.in. za  planowanie kampanii radiowych, obsługę klientów domów mediowych oraz realizację kampanii promocyjnych. Ostatnio pracował jako project manager w agencji Testa Communications, gdzie zajmował się organizacją eventów.

Działem Sprzedaży Agencyjnej, funkcjonującym w ramach Działu Sprzedaży Krajowej TIME S.A., kieruje Anna Jagiełło – Manager Sprzedaży Agencyjnej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu