Red8 Advertising po wygranym przetargu rozpoczyna obsługę Chipita Poland, startuje kampania launchowa nowego produktu 7Days

Agencja Red8 Advertising przygotowała na zlecenie Chipita Poland telewizyjną kampanię launchową nowego produktu marki 7Days – linii słodkich bułek Borseto. Budżet kreatywny marki 7Days agencja pozyskała w wyniku rozstrzygniętego przez Chipita Poland kilkanaście tygodni temu przetargu.

Na potrzeby kampanii Red8 Advertising przygotowała 3 trwające po 15 sekund spoty pt.: „Agata”, „Albert” i „Olek”. Reklamy słodkich bułek 7Days Borseto będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych (TVN, Polsat, Atmedia). Kampania potrwa do 26 listopada.

Agencja jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną oraz za realizację kampanii.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction.

Borseto to nowy produkt marki 7Days. Są to słodkie bułki w czterech smakach: kakaowym, kremowym, jabłkowo-cynamonowym i z nadzieniem z owoców leśnych. Wypiekane są one tradycyjną metodą z mąki z 4 zbóż, pozwalającą utrzymać naturalną świeżość i miękkość.

  • Klient: Chipita Poland
  • Marka: 7 Days Borseto
  • Cel kampanii: Wprowadzanie na rynek nowego produktu marki 7Days – Borseto
  • Media: telewizja (TVN, Polsat, kanały obsługiwane przez Atmedia)
  • Przedstawiciele klienta: Thomas Lianos, George Maroulis
  • Przedstawiciele agencji: Kreacja: Jarek Goleniewski, Piotr Grzegorzewski. Account: Agnieszka Palmowska
  • Studio produkcyjne: Propeller
  • Czas trwania kampanii: od 10 października do 26 listopada
  • Planowanie i zakup mediów: Media Direction
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu