Kampanie sponsorskie Goplany i Solidarności

1 Goplana, Grupa Colian, Propeller Film, Solidarność

goplanaGoplana i Solidarność, marki z portfela Grupy Colian, zostały sponsorami popularnych teleturniejów. Począwszy od 6 września billboardy sponsorskie towarzyszą odcinkom 16 edycji show Jaka to melodia?, a od 3 października są obecne w 77 i 78 sezonie programu Jeden z dziesięciu.

Marki Goplana i Solidarność są sponsorem 16 sezonu teleturnieju muzycznego Jaka to melodia? oraz październikowej i listopadowej edycji programu edukacyjnego Jeden z dziesięciu. Ich emisjom towarzyszą billboardy sponsorskie, prezentujące flagowe produkty obu brandów. Ponadto marki są fundatorami nagród dla uczestników teleturniejów. Uczestnicy teleturniejów otrzymają  kuferki wypełnione czekoladowymi słodyczami z oferty Goplany i Solidarności.

Działania sponsorskie mają charakter wizerunkowy i prosprzedażowy. Obejmują najnowszą edycję polskiej wersji światowego megahitu Jaka to melodia?, z oglądalnością 6-7 mln widzów. Będą realizowane również w ramach 77 i 78 edycji programu Jeden z dziesięciu, każdorazowo przyciągającego przed ekrany miliony fanów.

Program Jaka to melodia? emitowany jest od poniedziałku do piątku o godz. 17.25 oraz w niedziele o godz. 18.20 na antenie TVP1. Teleturniej Jeden z dziesięciu ma emisję od poniedziałku do piątku o godz. 18.50 na antenie TVP2.

Producentem billboardów sponsorskich jest Propeller Film Sp. z o.o.

Goplana i Solidarność to dwie silne, uzupełniające się, polskie marki z długą tradycją i bogatą ofertą słodyczy. Specjalnością Goplany jest czekolada, z której wydobywa to, co w niej najbardziej magiczne. Solidarność uznanie konsumentów zdobyła dzięki czekoladowym pralinom, które w zaskakujący sposób łączą różnorodne nadzienia, smaki i faktury. Razem dostarczają słodkiej przyjemności oraz radości na każdą okazję.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu