hybris oferuje rozwiązania Marketplace firmy Mirakl za pośrednictwem hybris Extend

Firma hybris, należąca do SAP, najszybciej rozwijający się dostawca platform handlowych, poinformowała o nawiązaniu współpracy z firmą Mirakl, czołowym dostawcą rozwiązań typu online marketplace dla sklepów działających w segmentach B2B i B2C. Dzięki tej współpracy klienci hybris będą mogli w szybki i łatwy sposób dodawać zaawansowane funkcje do platformy hybris Commerce. To także szansa dla wielu firm prowadzących sklepy B2B i B2C na wzrost przychodów i poziomu rozpoznawalności marki. Dlatego też dostępność rozwiązań Mirakl poprzez hybris Extend z pewnością spotka się z ciepłym przyjęciem wśród użytkowników platformy hybris Commerce.

Oprogramowanie firmy Mirakl, oferowane w modelu SaaS, jest łatwe i szybkie do wdrożenia, oraz w pełni zintegrowane z platformą hybris przy użyciu wtyczek przygotowanych wspólnie przez obie firmy. Adrien Nussenbaum, współzałożyciel i dyrektor generalny firmy Mirakl, skomentował nawiązanie współpracy następująco: „Dla wielu, prowadzących sklepy internetowe, firm rozwiązania typu marketplace są obecnie nieodzownym narzędziem umożliwiającym szybkie reagowanie na oczekiwania klientów pod względem asortymentu, cen i obsługi. Model ten bazuje na dużej liczbie wyspecjalizowanych partnerów handlowych oraz bogatej palecie różnych wskaźników, aby zagwarantować wszystkim klientom obsługę wysokiej klasy. Dzięki temu firmy prowadzące sklepy internetowe mogą dotrzeć do dużo większej liczby klientów i oferować im najlepsze możliwe ceny i doskonałą obsługę”.

„Model typu marketplace  jest finansowany z prowizji od sprzedaży i pozwala zaoszczędzić na kosztach powierzchni magazynowej oraz logistyki. Ponadto koszty techniczne i marketingowe są dzielone między wszystkich zainteresowanych, dzięki czemu  jest on korzystny dla operatora, sklepów i samych klientów, którzy pozostają lojalni wobec swoich ulubionych marek” — dodał Nussenbaum.

Klienci hybris, którzy zdecydują się skorzystać z oferty firmy Mirakl, będą mogli opracować własne strategie, aby zwiększyć przychody swoich sklepów internetowych i poprawić ich rentowność. Duże firmy handlowe, jak choćby francuskie Galeries Lafayette, już korzystają z połączonej oferty firm hybris i Mirakl, poszerzając w ten sposób swoje możliwości w zakresie e-handlu.

„Dodając rozwiązania typu marketplace firmy Mirakl do platformy hybris Extend, umożliwiamy naszym klientom jak najbardziej efektywne wykorzystanie rozwiązań hybris do prowadzenia sprzedaży i zapewnienia obecności we wszystkich możliwych punktach kontaktu z klientem” — powiedział Frank Schoutissen, wiceprezes ds. kanałów sprzedaży w hybris. „Duża skalowalność, pozwalająca dostosować rozwiązanie do potrzeb sklepu dowolnej wielkości, niezależnie od miejsca prowadzenia działalności, a także od asortymentu (cyfrowy, fizyczny), umożliwia prowadzenie kompletnej gamy działań handlowych we wszystkich kanałach sprzedaży. Czekam niecierpliwie, żeby przekonać się, jakie korzyści wprowadzenie rozwiązania firmy Mirakl do naszego portalu Extend przyniesie naszym klientom”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu