Niebanalne magnesy na lodówkę: nowa promocja konsumencka Kotlina

1 AGROS NOVA, Kotlin

kotlin– Ratunku! Grozi nam niezjedzenie! – wołają potrawy. I czekają na ketchup Kotlin. Już w październiku startuje nowa promocja konsumencka Kotlina. Do ketchupów dołączone zostaną magnesy z nietuzinkowymi wizerunkami potraw. Promocja potrwa do wyczerpania zapasów, a towarzyszyć jej będzie internetowy konkurs.

Z ubiegłorocznych spotów Kotlina wiemy już, że bez ketchupu Kotlin parówki bywają maltretowane, frytki – zgniatane, kanapki – obmacywane, a zapiekanki – odtrącane. Wizerunki postaci-potraw tym razem pojawią się na sześciu magnesach dołączanych do najpopularniejszych ketchupów Kotlin: łagodnego i pikantnego, w opakowaniach 450 i 950 g.

Potrawy wołają o pomoc – Kotlin idzie im na ratunek

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na kategorię ketchupów, również po zakończeniu sezonu grillowego i przypomnienie, że ketchup Kotlin to prawdziwy bohater wśród ketchupów. Promocja będzie dodatkowo wspierana aktywnością w Internecie i konkursem na fan page’u Kotlina (facebook.com/KetchupyKotlin).

Pomidorowa galeria na lodówkę

Nowa promocja konsumencka Kotlina jest też dobrą zabawą dla całej rodziny – najmłodsi miłośnicy ketchupu będą mogli ozdobić lodówkę wizerunkami swoich ulubionych dań i ułożyć menu na najbliższe dni. Przy okazji kolekcja magnesów przypomni nam o tym, jak bardzo ważna w naszej diecie jest obecność pomidorów.

Nie od dziś wiadomo, że są one jedynym produktem, które zyskują na przetworzeniu. Ketchupy czy koncentraty zawierają łatwo przyswajalny i antynowotworowy likopen, dużo witaminy C, potasu i innych minerałów. Stosując dietę bogatą w pomidory, stajemy się zdrowsi i silniejsi, a z Kotlinem dodatkowo zapobiegamy nudzie na talerzu i na lodówce.

Agros Nova jako producent marek: Kotlin i Włocławek jest v-ce liderem rynku w kategorii ketchupów w Polsce.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu