WALK wspiera festiwal Audioriver w poszukiwaniu partnera strategicznego

1 Audioriver, Łukasz Napora, Piotr Orlicz, Szymon Walkiewicz, Walk

walkAudioriver to czwarty największy biletowany festiwal w Polsce i jedyny tak duży projekt muzyczny nieposiadający strategicznego Partnera. Po 8 latach organicznego rozwoju ma się to zmienić. W tym roku wszystkie bilety zostały wyprzedane jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia. Przez każdy z dwóch dni festiwalu, 22 tysiące fanów muzyki elektronicznej bawiło się na nadwiślańskiej plaży i rynku starego miasta w Płocku.

„Od wielu lat Audioriver nadaje ton na rynku muzyki elektronicznej. Publiczność docenia naszą bezkompromisowość w doborze artystów, a artyści odkrywani przez Audioriver są sprowadzani do polskich sal koncertowych i klubów przez wiele miesięcy po festiwalu.” – mówi Piotr Orlicz pomysłodawca i główny organizator Audioriver.

„Najważniejsze światowe media stale umieszczają nas w czołówce międzynarodowych festiwali poświęconych muzyce elektronicznej” – mówi Łukasz Napora, dyrektor marketingu Audioriver. „Byliśmy już Najlepszym Festiwalem Miesiąca w Europie i rokrocznie jesteśmy nominowani do podobnych nagród. Polskie media opiniotwórcze także doceniają naszą pracę, stale umieszczając nas zarówno w najlepiej zapowiadających się wydarzeniach roku, jak i w podsumowaniach festiwalowego sezonu.”

„Audioriver to ogromny potencjał komunikacyjny. Na przestrzeni lat wyrobił sobie opinię wiarygodnej i autentycznej marki, z bardzo silnym DNA. „Nie szukamy sponsora, szukamy partnera do budowania wyjątkowego projektu muzycznego jakim niewątpliwie jest Audioriver” – mówi Szymon Walkiewicz, partner w grupie komunikacyjnej WALK m.in. odpowiedzialny za ten projekt.

Długofalowy rozwój marki Audioriver zakłada zwiększenie aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji oraz stworzenie satelitarnego wydarzenia w innym mieście. Organizatorzy w porozumieniu z agencją eventową WALK Events planują wspólne przedsięwzięcia muzyczne w innych miastach.

Za obsługę PR festiwalu Audioriver odpowiada agencja Allegro, która także jest zaangażowana w akwizycję sponsorską.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu