Pierwsze sukcesy usługi RTB+ oferowanej przez Smart AdServer

1 Romain Job, RTB+, Smart AdServer

smart adserver6 miesięcy po uruchomieniu usługi RTB+, Smart AdServer przedstawia dotychczasowe wyniki.

RTB+ zostało udostępnione  na rynku europejskim w 4 krajach: Niemczech, Francji, Hiszpanii i Włoszech, już po tak krótkim czasie można mówić o sporym sukcesie:

  • prawie 3mld odsłon są dostępne każdego miesiąca w czasie rzeczywistym dla wydawców Smart AdServer,
  • w sierpniu, do licytacji na platformie RTB+ były dostępne odsłony, generowane przez ponad 100mln unikalnych użytkowników,
  • kilkunastu partnerów, w tym DSP, platformy retargetowania i niezależnego obrotu, zostały zintegrowane z systemem,
  • umowy z kolejnymi partnerami są finalizowane.

Biorąc pod uwagę jakość inventory oferowanego przez wydawców skupionych wokół Smart AdServer, poziomy eCPM są już bardzo zachęcające.

W październiku 2013r. 100% inventory należącego do Smart AdServer będzie dostępne w modelu RTB (w porównaniu z 50% obecnie) i będzie zawierać świeżo zintegrowane inventory mobilne oraz inventory z Południowej Ameryki oraz regionu CEE.

„Podtrzymujemy nasz cel, jakim jest zapewnienie wsparcia naszym wydawcom w sprzedaży ich niezagospodarowanej powierzchni reklamowej” wyjaśnia Romain Job, Strategy & New Business Manager w Smart AdServer. „Inventory dostępne w tradycyjnych platformach ad exchange czasami jest jeszcze słabej jakości, dlatego jesteśmy przekonani, że nasza platforma pozwoli wydawcom premium na zdominowanie nowego rynku oraz poprawę jakości inventory”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu