Codemedia wygrała przetarg OK Money, startuje pierwsza kampania tej marki

1 Anna Gruszka, Codemedia, OK Money

codemediaCodemedia SA zwyciężyła w przetargu OK Money, nowego na polskim rynku podmiotu na rynku pożyczek gotówkowych. Startuje pierwsza kampania reklamowa tej marki w Polsce, która obejmie telewizję i internet.

Dom mediowy Codemedia SA, zwyciężył w przetargu firmy OK Money (należącej do międzynarodowej finansowej grupy DFC Global Corporation). Przetarg został rozstrzygnięty we wrześniu, umowa została podpisana na czas nieokreślony. Współpraca ma charakter długofalowy, obejmuje planowanie i zakup wszystkich mediów, w jakich promowana będzie marka OK Money i jej usługi.

– Kampania właśnie startuje, potrwa do końca roku. Jest to w ogóle pierwsza kampania marki OK Money na polskim rynku. Główny nacisk będzie w niej położony na telewizję i internet, przy czym obydwa te kanały będą na bieżąco optymalizowane pod kątem sprzedażowym – wyjaśnia Anna Gruszka, Managing & Strategic Director Codemedia SA.

OK Money jest firmą udzielającą tzw. pożyczek chwilówek przez internet i SMS-y. Oferuje szybkie i łatwo dostępne gotówkowe chwilówki (mikropożyczki) online w wysokości od 200 – 3000 zł, dla tych klientów, którzy potrzebują dodatkowej gotówki na nieprzewidziane wcześniej wydatki.

OK Money jest częścią międzynarodowej grupy finansowej DFG Global Corporation, która jest jedną z czołowych firm na świecie oferujących klientom pożyczki krótkoterminowe. Jest notowana na nowojorskiej giełdzie NASDAQ i prowadzi działalność w siedmiu krajach poza Stanami Zjednoczonymi. W gamie swoich produktów grupa oferuje m.in. transfery gotówkowe Western Union, karty debetowe, skup złota, jak i wymianę walut.

Codemedia SA to dom mediowy, którego oferta wykracza daleko poza klasyczne usługi planowania i zakupu mediów. Spółka dostarcza usługi zarówno z obszaru szeroko pojętej strategii komunikacji jak i performance marketingu czy direct response, w tym m.in. organizowania działań sprzedażowych (partnerstwa, programy afiliacyjne), akwizycji klientów (lead generation, budowa baz danych), programy promocji sprzedaży, czy email marketing.

W gronie klientów Codemedia znajdują się m.in. Polkomtel, TCHIBO Direct, TESCO, Gumtree, Maspex Wadowice (marki: Tymbark, Lubella, Kubuś, Tiger), czy AmRest (Pizza Hut, KFC).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu