House szuka mistrza gitary

1 Guitar Hero, House, Plej, RockDaHouse

plejRozpoczęła się jesienna edycja „RockDaHouse” – serii konkursów odbywających się w salonach marki House. To już drugi cykl rywalizacji o tytuł mistrza Guitar Hero. Za przygotowanie i realizację serii eventów odpowiedzialna jest agencja Plej.

Mechanizm „RockDaHouse” oparty jest na cyklu rozgrywek w Guitar Hero w wybranych salonach marki. Osoby, które zdobędą najwięcej punktów w danym miejscu, zmierzą się między sobą w finale. Na trzech najlepszych graczy czekają vouchery na zakupy w wybranym punkcie marki House o wartości (odpowiednio) – 3 tys. złotych, 2 tys. złotych oraz 1 tys. złotych. Dodatkowo, miasto, które zdobędzie najwyższą liczbę punktów (suma punktów zdobytych przez graczy w danym salonie w danym mieście), otrzyma specjalną promocję: 30% rabatu na zakupy w salonach House.

Celem akcji jest zwiększenie bezpośredniego zaangażowania klientów w świat marki  oraz promocja wizerunku House jako firmy dynamicznej, otwartej, gromadzącej wokół siebie grono spontanicznych, młodych indywidualistów.

Do zadań agencji Plej należy m.in. opracowanie koncepcji eventów, visuale akcji, projekt i produkcja materiałów promocyjnych, branding gadżetów, zapewnienie wyposażenia technicznego, obsługa foto i video, przeprowadzenie eventu, przygotowanie i aktualizacja strony www.

Akcja obejmuje 12 salonów House w różnych miastach i rozgrywana jest w poszczególne weekendy października i listopada. Część turniejowa potrwa od 5 października do 17 listopada. Finał akcji odbędzie się 26 listopada w Hard Rock Cafe w Warszawie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu