Digital One przygotowała dla Plusa taktyczną kampanię kierowaną do studentów

1 Digital One, Plus

digital oneAgencja Digital One przygotowała dla operatora sieci Plus kampanię taktyczną, wspierającą markę „Plus Internet”. Kampania została zaplanowana na 3 tygodnie, skierowana jest do studentów.

Celem kampanii, poza budowaniem na rynku świadomości usług marki „Plus Internet”, jest wsparcie sprzedaży specjalnej oferty przygotowanej przez Polkomtel dla studentów. Kampania potrwa do 20 października.

Komunikat wykorzystywany w kampanii to: „Kup internet w Plusie. Pokaż legitkę studencką i co miesiąc oszczędzaj nawet 15 zł”. Akcja obejmie targetowane mailingi oraz kampanie bannerowe na portalach, serwisach studenckich i serwisach społecznościowych.

Agencja Digital One wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z Polkomtel Sp. z o.o. w październiku 2011 roku. Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za prowadzenie komunikacji internetowej dla dwóch linii biznesowych Polkomtel Sp. z o.o. – „Plus dla Firm” i „Plus Internet”.

Digital One (www.digitalone.pl) to jedna z najstarszych na polskim rynku agencji interaktywnych. Działa od 14 lat. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów biznesowych największych brandów. Kluczowe kompetencje Digital One to planowanie strategii komunikacji marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych online.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu