Fiat 500 od Premio w ramach nowej kampanii promocyjnej

1 Fiat 500, Linea Recta, Marta Sobieska, Premio, Upgrade Marketing

premioSieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rusza z nową akcją promocyjną skierowaną do kierowców. Już 7 października br. startuje loteria, w której do wygrania jest Fiat 500 oraz bony o wartości 250 zł do wykorzystania w warsztatach Premio.

W loterii może wziąć każdy, kto dokona zakupu lub skorzysta z usług oferowanych przez serwisy Premio za minimalną kwotę 50 zł, wypełni otrzymany kupon i wrzuci do urny znajdującej się w punkcie Premio. Każdy klient ma szansę wygrać Fiata 500 oraz jeden ze 112 bonów podarunkowych na usługi mechaniczne.

Dodatkowo dla osób, które zdecydują się w czasie trwania promocji skorzystać z usług serwisów Premio, czekają dalsze atrakcje m. in. drobne upominki przydatne w aucie czy opony oraz usługi w atrakcyjnych cenach.

„Przed sezonem zimowym warto sprawdzić stan auta, po to by nie mieć problemów na drodze nawet przy dużym mrozie czy śnieżycy. Koniecznie zweryfikujmy stan hamulców, akumulator czy ustawienie świateł i oczywiście zmieńmy opony na zimowe, kiedy nadejdzie na to czas. Kierowcy, którzy zrobią to w serwisach Premio, mogą liczyć na nagrody, a nawet na nowe auto” – powiedziała Marta Sobieska, Marketing Manager Premio.

Akcja jest wspierana kampanią reklamową w prasie lokalnej i ogólnopolskiej oraz Internecie. W sezonie zimowym marka Premio będzie docierać do potencjalnych klientów również poprzez mailing, sms-y oraz specjalną akcję na Facebooku.

„Jestem przekonana, że nasza atrakcyjna oferta spotka się z dużym zainteresowaniem, dlatego też zapraszamy wszystkich naszych klientów oraz tych, którzy jeszcze nie mieli okazji odwiedzić serwisu Premio do zakupu jak również na sezonową wymianę opon i wzięcie udziału w loterii” – dodała M. Sobieska.

Za stronę wizualną materiałów promocyjnych odpowiedzialna jest agencja Linea Recta, natomiast za dobór mediów firma Upgrade Marketing.

Premio to obecnie sieć 123 punkty serwisowe typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 52 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 69 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu