Marka 2BE.PL i EURid będą promować europejską tożsamość w sieci

1 2BE.PL, domena .eu, EURid, Grupa Adweb

2beplRejestrator domen internetowych 2BE.PL przystąpił do projektu, który ma na celu wzmocnienie rozpoznawalność domeny .eu wśród polskich internautów.

Akcja została zainicjowana przez EURid, organizację powołaną przez Komisję Europejską do administrowania domeną .eu. Projekt opiera się na współpracy z firmami rejestrującymi domeny internetowe z całego świata. Głównym celem EURid jest ukazanie europejskiej końcówki nie jako konkurencji dla domen narodowych (np. .pl, .de, .fr), ale ich uzupełnienie w komunikacji marketingowej.

Jednym z polskich rejestratorów, który włączył się do akcji EURid jest marka 2BE.PL. Przedstawiciele rejestratora planują dotrzeć do osób rozpoczynających prowadzenie działalności gospodarczej oraz właścicieli firm. Wystąpienia na konferencjach branżowych i kampania prowadzona w sieci ma uświadomić im rolę domen internetowych w budowaniu marki. Szczególny nacisk zostanie położony na domeny .eu, ułatwiające dotarcie do odbiorców w krajach europejskich.

Częścią kampanii jest wprowadzenie nowego cennika rejestracji i odnowienia adresów z rozszerzeniem .eu oraz włączenie ich do oferty bezpłatnego pakietu hostingowego. Dodatkowe informacje na temat warunków rejestracji domen są dostępne na stronie rejestratora pod adresem www.2be.pl. Szczegóły dotyczące spotkań i konferencji będą pojawiać się na blogu Grupy Adweb pod adresem www.adnews.pl.

EURid to organizacja non profit, zajmuje się administrowaniem domeną .eu najwyższego poziomu. Współpracuje z ponad 750 akredytowanymi rejestratorami i zapewnia wsparcie w 24 oficjalnych językach Unii Europejskiej. EURid ma siedzibę główną w Brukseli oraz biura regionalne w Pizie (Włochy), Pradze (Republika Czeska) i Sztokholmie (Szwecja).

2BE.PL to jedna z czterech marek, wchodzących w skład Grupy Adweb. Specjalizuje się w rejestracji domen narodowych z całego świata oraz świadczeniem usług hostingowych klientom biznesowym.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu