„LEASING dobrze rozegrany” w jesiennej kampanii EFL

1 Artegence, Bartłomiej Wyszyński, EFL, Europejski Fundusz Leasingowy, LEASING dobrze rozegrany

artegenceZ początkiem października wystartowała jesienna kampania EFL. „LEASING dobrze rozegrany” to finansowanie z bogatą ofertą benefitów dla przedsiębiorców w postaci pakietu usług dodatkowych.

Jesienna kampania EFL promuje ubezpieczenie OC/AC tańsze nawet do 30% z gwarancją stałej ceny (przez cały okres umowy), kartę paliwową z rabatem 15 groszy na litrze, ubezpieczenie GAP (obejmuje szkodę w postaci różnicy pomiędzy wartością fakturową ubezpieczonego pojazdu a wartością rynkową pojazdu w dniu szkody) oraz pakiet powypadkowej opieki medycznej Casco Medi gratis.

Za pośrednictwem kampanii firma komunikuje korzyści wynikające z leasingu swobodnego. Ta innowacyjna, wprowadzona do oferty EFL wiosną 2013 wciąż unikalna usługa, daje klientom swobodę w regulacji wysokości rat w trakcie trwania umowy. EFL koncentruje się na pokazaniu zalet oferty – dopasowania do potrzeb Klienta, bezpieczeństwa i swobody.

W kampanii wykorzystane zostaną sprawdzone i efektywne narzędzia internetowe, takie jak e-mailing, sieci afiliacyjne oraz reklama w wyszukiwarkach.

Za realizację i koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Artegence, która z EFL pracuje już po raz kolejny. – To kolejny projekt zrealizowany przez naszą agencję dla EFL, Klienta operującego na niezwykle wymagającym i konkurencyjnym rynku. Tym bardziej się cieszę, że realizowane przez nas działania w efektywny sposób przyczyniają się do rozwoju biznesu naszego kluczowego Klienta – mówi Bartłomiej Wyszyński, wiceprezes Artegence.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMG.

Kampania potrwa do końca 2013 r.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu