Wspólna kampania The North Face i INTERSPORT

1 Evolution Triclimate, Intersport, Julio Carandini, More Jacket. More Adventure, The North Face

the north face“More Jacket. More Adventure” to nowe hasło kampanii, promującej kurtkę marki The North Face – Exploration Triclimate, która została zaprojektowana specjalnie z myślą o sieci sklepów INTERSPORT.

Przez dwa ostatnie sezony The North Face oraz INTERSPORT współpracowały nad kampaniami jesiennymi na rynku niemieckim. W tym roku firmy postanowiły rozszerzyć przedsięwzięcie i rozpocząć wspólne działania promocyjne w 14 europejskich krajach – także w Polsce.

Produktem centralnym kampanii „More Jacket. More Adventure” będzie Exploration Triclimate, kurtka 3w1, zaprojektowana dla kochających przygodę alpinistów. Została ona wykonana z zaawansowanych technologicznie materiałów GORE-TEX® oraz Thinsulate™. Możliwość łączenia warstwy wewnętrznej i zewnętrznej w zależności od warunków pogodowych, sprawia, że Exploration Triclimate sprawdzi się zarówno podczas deszczu, śniegu jak i silnego wiatru. W wybranych sklepach INTERSPORT pojawią się również inne specjalnie zaprojektowane produkty The North Face.

“Największa firma outdoorowa w Europie spotkała się z największym europejskim sprzedawcą – jest to silna współpraca z której jesteśmy dumni. Siłę tę odzwierciedla właśnie Exploration Triclimate, która dzięki zastosowaniu zaawansowanych materiałów, przeznaczona jest dla fanów wymagających sportów górskich.” Skomentował współpracę Julio Carandini, Trade Marketing Manager The North Face EMEA.

W Polsce kampania ruszy 11 października i skupi się na billboardach oraz marketingu online. Wesprze ją również specjalnie zaprojektowana strona internetowa oraz konkurs w którym wygrać będzie można wyprawę w Alpy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu