Reklama McCann Worldgroup dla Tablica.pl w pierwszych 10 dniach ma ponad 785 unikalnych odsłon na YouTube

1 McCann Worldgroup, MRM, Tablica.pl

mccann worldgroupPołączone teamy agencji digitalowej MRM i agencji reklamowej McCann Warsaw realizują zintegrowaną strategię dla marki Tablica.pl. Tylko w pierwszych 10 dniach emisji pierwszy spot na YouTube obejrzało ponad 785 tysięcy osób.

Drugi ze spotów, który został wyemitowany tydzień później, do tej pory zobaczyło ponad 471 tysięcy osób.

Kampania „Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania”, obejmująca działania offline i online potrwa do końca października 2013 r. W dowcipny i lekki sposób, zachęca do sprzedania przedmiotów, których nie używamy, a które mogą spodobać się komuś innemu.

Spoty można obejrzeć na:

  • https://www.youtube.com/watch?v=g9zp5SnFxCc
  • https://www.youtube.com/watch?v=JsoM8uPraCg&feature=c4-overview&list=UU0Ey4M6bjc60dYeFGqtWXUg

McCann Worldgroup wygrała obsługę Tablica.pl w dwuetapowym przetargu, który został rozstrzygnięty w sierpniu br.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu